1.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Problemer med fuld gas? Problemer med fuld gas?

Har I andre før haft problemer med at jeres MC pludre og hakker i det når I giver helt fuld gas og dermed ikke yder fuld effekt? Min ZX-10R fra 05 vil godt ta fuld gas fra bunden men når den når op i de højre omdr pludre og hakker den en del i det og laver så ikke fuld effekt, bare jeg slipper gassen en smule så trækker den jævnt igen men med fuld gas helt oppe i omdr så vil den ikke... Nogen der har prøvet noget ala det samme og hva var jeres løsning?
Det skal siges jeg har kørt en hel flaske dyserens over et par tankfulde og det har hjulpet en lille smule, men overhovedet ikke løst problemet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med fuld gas?
  • #1   22. apr 2009 Hvis det sker oppe i det røde felt af omdrejningstælleren er det nok din begrænser der slår ind..

• #2   22. apr 2009 Nej self er det ikke det, det er ca fra 8-9.000 omdr og op af...

• #3   22. apr 2009 start med at skifte tændrør..

• #4   22. apr 2009 Jeg har oplevet lidt det samme på min - Og det var simpelthen undertryk i tanken der var skyld i det (Min tankdæksel sluttede alt for tæt)
    Du kunne evt. prøve at åbne dit dæksel når du når op omkring hvor den laver problemerne - Går ud fra at det jo er næsten lige meget hvilket gear du er når den gør det .. ??

• #5   22. apr 2009 Har oplevet det med et defekt tændrørskabel..

Tjek dine tændrør og se om dine cylindre tænder ordenligt

• #6   22. apr 2009 Ja undskyld for mit bud men du beskrev jo ikke hvor i omdrejningerne du lå, så det var vel plausibelt at det kunne have været begrænseren.... Håber du finder årsagen

• #7   22. apr 2009 X3 > Helt ok det ku du jo ikk vide smiley

Til jer andre, og prøver at køre med åben tank først så og derefter tjekke tændrør, evt skifte dem og tjekke gnist på dem alle self...

Andre input?

Det skal siges den gør det mindre når den er kold end når den er varm (Nej fyrer ikk en motor af når den er kold, var dog i dette tilfælde nødtil at prøve det for at se om der var forskel)...

• #8   22. apr 2009 Hej Jacob.

Har du ændret noget her i vinter ? udstødning/luftfilter eller lig.

Det kunne også lyde som brændstof og luftmængde ikke var korrekt afstemt.

Trækker du fuld gnist på alle tændkabler (med varme spoler)

Er der forskel på om du har kørt 10 min. eller 2 timer

Held og lykke.

• #9   22. apr 2009 Thomas > Jeg har købt den har imens den har stået i vinter så den er ikke ændret... Den står bare med org udst og filter...
    Har ikke tjekket tændrør endnu, men det skal gøres...

Jamen der er forskel på om den er kold eller varm, men varm om den har kørt 10 min eller 2 timer er der ingen forskel, mener jeg ikke... Den går bedre når den er kold, end varm...

• #11   22. apr 2009 Energy > Er tjekket og det fejler intet smiley

Kommentér på:
Problemer med fuld gas?

Annonce