1.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vedligeholdelse af MC Vedligeholdelse af MC

Hej mc-galleri.

Jeg har lavet en del forum oplæg hvor jeg har fået gode svar så nu prøver jeg igen.

Køre min første MC sason, så ville lige høre hvordan jeg vedligholder min MC optimalt da jeg er meget meget glad for den.

Jeg har lige købt kæde spray, og så har jeg købt polerings midel så den ikk så nemt ruster osv.

Men er der flere ting man skal huske hvis man virkelig er hysterisk med sin MC?

På forhånd tak:)

MVH Morten Priisholm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedligeholdelse af MC
  • #2   29. apr 2009 Den står heldigvis indefor hver nat, og sku det ske jeg er udenbys har jeg sådan en MC garage:)

Men jeg er rimlig nybegynder så vil ikke begynde at skrue på den, det eneste mislyd jeg har lagt mærke til er at min forbremse piver, men mekanikeren siger det ikk betyder noget, og at jeg bar kan få det lavet næste gang den skal på værksted.

Hva ska jeg smøre kablerne med? sån alm fedt man også bruger til skuer osv?:)

• #4   30. apr 2009 Morten P:

Hvis du går ind på www.toeffedyrene.dk under Guides og råd, finder du noget jeg har skrevet sammen om vinterklargøring. Der er ikke nogen garantier, men det er hvad jeg selv gør af alm. vedligehold. Det fungerer upåklageligt, og mine MC-er har altid boet udendørs - også om vinteren.

Læs det igennem og se, hvad du kan bruge. Det er blot generel vedligehold, ikke så meget teknik, det er jo langt fra alle, der selv skruer.

• Claus O
    Claus O Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #5   30. apr 2009 Pro Prep fra Silkolene... eller ny mc paa spraydaase... det er det eneste der dur... det er silikone spray... vask, sproejt paa toer af... og din cykel holder mange aar og ser ud som nye...

Naar du nu har koebt polere grej saa hold dig til de dele der ikke er malet... og Skiverne...!

Eneste lille ulempe er at det godt kan tiltraekke stoev...

Oester

Kommentér på:
Vedligeholdelse af MC

Annonce