Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afmontering af Drosling, selv ?
  • #1   29. apr 2009 Kan du godt... Det er ret let... Den sidder i indsugningen, så af med karburatorne og fjern skiverne. Den skal dog indstilles da luft og benzinblandingen bliver anderledes i forhold til hvad den var før.

• #2   29. apr 2009 når du får din mc neddroslet, skal det gøres ved en autoriseret mc-mekaniker.

jeg ved ikke helt hvorledes det skal foregå når du skal have det af igen, men jeg kan da ikke forestille mig andet, end det også skal ske ved samme procedure som ved neddrosling? smiley

• #3   29. apr 2009 hvorfor skal det dog hos forhandler ? hvis den ikke længere skal have mindre HK, så kræves der vel ingen effekt måling eller noget. eller er jeg gal på den ?

• #4   29. apr 2009 Det har intet med effektmåling at gøre, at du skal forbi et værksted/forhandler. Men du skal have motoren justeret ind igen, men hvis du selv har CO måler og tændingspistol og synkroniseringsure og omdrejningstæller, så kan du sikkert godt selv klare det.

• #5   29. apr 2009 det er fordi den ikke kører helt som den skal, så spørgsmålet er om den blev ordentlig indstillet da den blev droslet, derfor skulle det bare prøves.

• #6   29. apr 2009 madsen .: Det SKAL ikke gøres ved en forhandler man kan nemt selv klare det. smiley

Andreas K: Det kommer lidt an på om den er blevet indstillet til droslingen eller ej? Jeg har selv en 1000cc som er droslet og den kørte fint med drosling uden at være blevet indstillet, og jeg har da haft droslingen ude siden og det gik det også fint.. Så om din kører dårligt pga. af droslingen er jo et godt spørgsmål, men droslingen er ret nem selv at pille ud, så det burde ikke tage lang tid at tjekke smiley

• #7   29. apr 2009 den kører fint nok, når den er kold, men når den er varm trækker den rigtig skidt fra 0-20km/t. ved ikke om det kan have noget at gøre med indstilling, eller om noget er galt.

• #8   29. apr 2009 Hmm kunne jo umiddelbart godt tyde på at den fik lidt for meget benzin fra bunden af. Men hvordan man lige helt præcis indstiller sig ud af det ved jeg ikke helt, det er vidst noget med at der er en bestemt dyse der giver benzin fra tomgang og lidt op.. men ellers så ville jeg måske prøve at hæve nålen med et hak eller 2? Eller spørge nogen til råds med mere forstand på det smiley

• #9   29. apr 2009 Madsen, tror slet ikke du ved hvad du snakker om. Du behøver da ikke få sat drosling i hos en autoriseret forhandler. Det kan du klare selv. Du skal bare vise papirene i synshallen.

Og jeg kan fortælle dig andreas at den er blevet kørt ind med droslingskittet på da jeg skiftede benzinstrålerør på den (tror jeg det hedder) der blev den kørt ind på en bænk hos lydmuren. Det lyder som om dine karboratorer skal synkroniseres en gang. Hvis de ikke er det kan det du snakker om godt ske.

• #10   29. apr 2009 Nu jeg tænker over det var det den gamle motor der blev kørt ind hos lydmuren, men den skulle være kørt ind rigtigt. Sajmon gjorde det i hvert fald kan jeg huske smiley

• #11   29. apr 2009 jeg tænkte nemlig på om den var kørt ind med den nye motor. eller om det bare blev smidt over på uden indstilling.

men det er vel bare at prøve at pille det af. og se hvad der sker, skal alligevel lave stort service på den, så kunne jeg lige se ved samme lejlighed.

og det er kun skiver i indsugningen eller hvad, lyder ikke af meget smiley men okay den er jo heller ingne raket std.

• #12   29. apr 2009 forresten Jakob, syntes det er fedt at have købt den af dig, du er sku altid frisk på at prøve at hjælpe hvis der er noget smiley det er sku rart.

Kommentér på:
afmontering af Drosling, selv ?

Annonce