{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge skift
  • #1   7. maj 2009 Der er mange mange flere variabler end lige diameter og bredde.

    Akslernes diameter, narvets bredde. Placering af chokkobling i forhold til center.

    Skiverne passer ikke.

    Det kan lade sig gøre, men det er en større opgave.


  • #2   8. maj 2009 Okay. Alle de ting havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på.
    Jeg havde håbet på, at det bare var hokus pokus, og så var den røv barberet.
    Jeg syntes bare, at de fælge er meget pænere end dem, som sidder på min mc nu.
    Så det bedste ville være, at købe nogle PVM eller Marchesini? Jeg syntes bare, at alle kører med PVM. Men det er jo klart, når der er fælleskøb


  • #3   8. maj 2009 jamen forstå mig ret..

    Det kan godt lade sig gøre.. Men det er ikke sådan bare lige.

    men nu laver PVM jo altså mange forskellige modeller.

    Burde være muligt at finde en fed model, som alle de andre ikke har (eks 20 egerede)


  • #4   8. maj 2009 På min fik jeg drejet af navet til chock koblingen, drejet af bremse åget, lavet nye spacere og et nyt rør for at få aksel diameteren til at passe, og det er kun bag til, foran passede afstanden ikke mellen skiveren så der var det en ny forgaffel så det droppede jeg. Det er ikke bare lige og kræver det rigtige værktøj og en god portion tålmodighed.

  • #5   8. maj 2009 Hey Morten "TEAM BASTARDS PlysDyret" & Thomas R.

    Mange tak for hjælpen. Jeg kan hører på det hele, at det ikke er et projekt, så jeg skal gå igang med.

    Men så blev jeg da lidt klogere


Kommentér på:
Fælge skift

Annonce