{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Skift af fælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har et lille projekt igang med en ombygning af en SV650 fra 1999.
I den forbindelse overvejer jeg lidt at få nogen andre fælge på da jeg synes de originale er lidt kedelige. Men hvad skal man holde øje med ift om hjul kan passe fra én cykel til en anden.
Ved biler er der jo bolthuller, afstand og ET - men hvordan fungere det med motorcykler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af fælge
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   22. mar 2019 Akselstørrelse, bredde på bespændingen og om tandhjul liner op med fortandhjul, og skiver liner op med kalipre.

    Det er ikke nemt med sådan en, for der er ikke ret meget bredde i bagsvingeren - og hvis du skifter forhjul, mister du dit speedometer drev. smiley


  • #2   22. mar 2019 Ok, så det er faktisk lidt noget rod at koste sig ud i? Nu ved jeg du har moslet en del med SV’er - kender du til nogen fælge som ville passe?
    Den med speedometer gør ikke noget, der skal monteres sådan en sigma MC computer på som kører med sensor på fælgen.


  • #3   22. mar 2019 Du skal have fat i en komplet forgaffel inkl broer fra en gsxr 600/750 k6-k9
    Så retter du også op på en ret dårlig affjedring smiley


  • #4   23. mar 2019 Ja, ville være lækkert med en USD på - men synes som regl bare de står dyrt. Så havde tænkt affjedringen skulle rettes med hyperpro - med tiden.

Kommentér på:
Skift af fælge

Annonce