830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Titanium rengøring Titanium rengøring

Hey gutter!
Efter en taske brændte fast på min udstødning, har jeg nu fået den gjort ren og fin igen. Jeg går ud fra det er normalt at titanium lissom 'falmer' og bliver gullig med tiden. Men jeg vil gerne polere den op så den blir fin igen - nogen særlige måder at gøre det på?

Mvh. Matti :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Titanium rengøring
  • #1   6. feb 2006 Jeg går ud fra det er til din potte! På min potte bruger jeg bare autosol. Ved ikke om der er nogle argumenter for eller imod. Det virker fint og det gule skær i potten er væk med det samme. Der er godt nok lidt slibemiddel i cremen, så lade være med at skrubbe helt vildt. specielt hvis potten er blank. Hvis der er til dækslerne på motoren, ved jeg ikke lige helt hvad der kan gøres. Hvis der sidder tjære eller enden fast brandt skidt på, bruger jeg lugtfri petroleum og noget knofedt. Det plejer at virke.

• #2   6. feb 2006 Jo jo.. det er til min potte. Havde prøvet med alt muligt for at få det brændte nylon af, men uden held. Indtil jeg fik tip om at smøre den ind i brun sæbe, og så smide den i en tæt pose natten over med en sjat salmiakspiritus i. Og jeg kan godt sige jer... det duer bare! Det hele var lige til at skylle af bagefter.
    Men ja.. potten var blank fra ny af, og det ville være rart at få igen. Jeg har noget Brasso liggende.. sliber det også?

• #3   7. feb 2006 Det skal vel også slibe en lille smule for at fjerne for at fjerne det gule skær... Hvis du vil have noget som sliber mindre end Autosol skal du købe noget slipol eller hvis det skal slibe endnu mindre, skal du købe slipoline..
    Begge dele fås på de fleste tankstationer...

Hilsen Ryom

• #4   7. feb 2006 bare brug autosol... alt det med at autosol laver ridser er en gang øregas... med mindre du bruger det på lak selvfølgelig....

Kommentér på:
Titanium rengøring

Annonce