Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm.
  • #1   9. feb 2006 De kan indstilles i niveau, der er nem montering, og det virker da, MEN hvis du har en dyr mc, ville jeg tage KVALITET, frem for det andet.
    T

• #2   9. feb 2006 Jeg har monteret en cobra alarm fra en bil på min... virker også ok

• #3   9. feb 2006 Tænker du på alarmer i din skivelås, eller fast monteret?
    Jeg har kun erfaring med en fastmonteret spyball alarm. Den virker sku'. Afhængigt af, hvor du sætter startspærren, er det umuligt at få gang i motoren, uden at rode i ledningsnettet. Følsenheden justere du på en lille skrue på selv alarmen. Jeg ville klart fortrække en fastmonteret alarm, hvis cyklen er passende dyr, eller du har den meget kær. Den fastmonterede alarm er dog noget dyre. Alarm i en skivelås kan sikkert også tiltrække lidt opmærksomhed, med når den er slået af cyklen, kan den hurtigt kastes væk.

• #4   9. feb 2006 Fatter ikke hvad man skal bruge startspærre til på en MC.. det kan da kun være mod smådrenge som stjæler MC'en og kører væk på den med det samme.. all profferne fragter da mc'en væk i varevogn også er startspærre da fuldstændig ligegyldig..

og omkring det med smådrenge, et par gode kædelåse omkring et cykelstativ er langt mere effektivt end startspærre mod dem smiley

• #5   9. feb 2006 Bliver ens forsikring egentlig billigere hvis man sætter en alarm på??

• #6   9. feb 2006 øhhh jeg er en af dem som sælger alarmer til 400, disse alarmer har sammme kvalitet som Spyball, det er kun prisen som er for høj for Spyball + andre fejl i Spyball har jeg hørt, den jeg solgte har i Tyskland været i en test mod mange dyrere og vundet, kravene var hvor længe den kunne stå og holde strøm, har den indflydelse på mcens tænding (Spyball skulle æde nogle) godkendelse af forsikring osv., det som er vigtigt når du kigger kvalitet er: UKAS kvalitetmærke og ISO 9001 og SMD , når disse tre er der, så er alarmen i topklasse

• #7   9. feb 2006 og ja forsikring kan blive billigere, ved fremvisning skal startspærrre virke korrekt, og endelig uanset hvor mange penge du bruger er ikke fagørende for om din mc bliver stjålet eller ej, det er kun tyven som afgør det, alarmer må jo ikke hyle mere end 30 sekunder og det har vi alle vænnet os til i dag, såååå det er op til dig selv.

• #8   9. feb 2006 og endelig så er der dem som tror at en GPS alarm er toppen, meeen her er er også forskellige måder at .........
    ja det skriver jeg selvfølgelig ikke her !!!!!

Kommentér på:
Alarm.

Annonce