{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Problem med vfr 750 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige her til morgen fået et nedren problem med min Honda vfr 750 fra 90 af. Da jeg skulle starte den, kørte starteren lige i 2 sekunder og så sprang 10A sikringen for (st. Ignition/ fuel) Jeg tjekkede starter relæet for snavs og ir. Og pillede +n af relæet som går ned til starteren, for at tjekke om den også sprang bare ved at aktivere starter relæet. Det skete der ikke noget negativt ved. Har kigget efter om der skulle være koblet en eller anden gammel defekt lorte startspær til, men kan ikke finde noget. Er der nogen som har været udsat for noget af samme stil, så vil jeg meget gerne høre fra jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med vfr 750
  • #1   2. jun 2009 Stil spørgsmålet på www.vfr.dk Der sidder eksperterne.

  • #2   3. jun 2009 Men vi vil da også gerne se et svar her...

    Der kunne være andre som kunne løbe ind i samme problem.

    Lyder som en kortslutning i ankeret eller kul som er så slidte, at de er hoppet ud af holderen... men benzinpumpen kører vel også på samme sikring, så det kan vel strengt også være den, som måske kan give en periodevis fejl.



  • #3   3. jun 2009 Hey Eddie.. Der sidder en forsikring på 30A sammen med start relæet, burde det ikke være den som skulle springe hvis der var noget galt mmed starteren?? 10A sikringen burde ikke ha noget at gøre med forsikring til starteren vil jeg mene.. Men har overvejet lige at prøve at skubbe vfrèn igang, for at se om den KAN starte på den måde.. Og hvis sikringen så springer ved det forsøg burde en defekt starter være delbis udelukket.. men kom endelig med fler foreslag folkens..

  • #4   3. jun 2009 Ganske rigtigt.. Fejlen ligger i benzin pumpen.. Afmonterede stikket til pumpen og cyklen sprang igang på det benzin som måtte være i systemet. satte hurtigt stikket sammen, og sikringen sprang promte. Kontakt sættet er brændt helt skæv imellem anlægs fladerne, og det ligner ikke noget man sådan lige kan skifte ud med nogle nye reserve dele, efter som at det er nittet fast .. Hvem ved hvor en ny pumpe kan købes til fornuftige penge, gerne net handel. Kan se at det er et Mitsubitshi mærke som er på toppen af pumpen, ellers er der ikke nogen type nr på af nogen art.. Vfr 750 årg 90 L model.
    Det var sku nice at finde fejlen. Er sku glad for at sådan noget sker hjemme, når det nu skal ske.


  • #5   4. jun 2009 Det var godt at du fandt fejlen. Tænkte ikke lige på hovedsikringen, men det havde du tænkt på.

    Mener at have set et sted, at det kan lade sig gøre at fuske et nyt kontaktsæt på... prøv som sagt på vfr.dk - de må vide det... Så lad endelig være med at smide den gamle pumpe ud, da den vist nok kan få nyt liv igen.


  • #6   4. jun 2009 Hvor i alverden er alle VFR-folkene henne... de må da vide det????? Eller er de ude og rode med ledningsnet alle sammen... (arh... det' gas) smiley

Kommentér på:
Problem med vfr 750

Annonce