727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lys i begge forlygter. Lys i begge forlygter.

Jeg har gået og tænkt på jeg gerne vil have begge forlygter i min z1000 til at lyse op ved normal kørsel/nærlys.

Jeg ved man kan få nogle kits der dæmmer det lange lys ned når man bruger det på den måde, men kan ikke finde dem igen...

Ellers nogen der har erfaring med det ?
blænder det modkørende, eller er der andre problemer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys i begge forlygter.
  • #1   20. jun 2009 følger lige med ..

• #2   20. jun 2009 har selv lavet et forum engang ang det.. jeg har heller ikke rigtigt fået nogle svar ang det.. men jeg ville da mene man kunne lave et eller andet med nogle h4 pære evt. hvor man har nær og langlys i en pære. så vil de lyse begge to under kørsel. og begge vil lyse hvis man skifter til langlys. smiley men skriv lige hvis du finder ud af det smiley

• #3   20. jun 2009 Allan,S ,H : funker det godt nok eller.. og vil det passe på min gsxr 750 fra 1993. ??? har bare hørt dårligt om det du linker til.. men ja der går jo rygter om alt nu til dages smiley

• #4   20. jun 2009 Altså jeg køre med fjernlys på ved alm dagslys, det er godt nok de færeste bilister der brokker sig over det, og dem der gør får bare lige en hilsen med på vejen. Det er den billigeste løsning, har også selv mødt en del mcer hvor jeg godt har kunne se de har kørt med fjernlys om dagen, og så meget genere det altså ikke, såfremt du skulle se policen er det jo bare at blænde ned, den bliver nok svær for dem at bevise.
    Synes ikke der er nogen grund til at ofre penge på det problem, bare min mening.

• #5   20. jun 2009 Har godt nok ikke oplevet mange problemer ved det. heller ikke når jeg selv har kørt om natten der er kommet en del mc'er med langt lys, og ved hvor sikkert det er for dem at de har det på, og jeg blænder ned i bilen. Det er ikke mange der har brokket sig til mig.

• #6   20. jun 2009 Jeg har prøvet det af her til aften... 2 timers konstant kørsel i blandet trafik med det lange lys tændt hele vejen... Ikke én eneste blinkede til mig eller på anden måde indikerede at jeg skulle blænde ned... Så jeg tror da jeg vil køre med langt lys fremover i dagstimerne på min cykel...

• #7   20. jun 2009 Altså omvendt, når jeg køre mc om natten med lagt lys

• #8   20. jun 2009 Jacob, ja vil også kun anbefale det, det er et skapere lys er derfor logisk at det er nemmere for bilisten af se dig, så kan som før også kun angefale det. men husk nu på at det ikke er ensbetydende med at du bliver set, det er sq en go ting at dyt hornet virker, det ved jeg i hvert fald også.

• #9   22. jun 2009 Hmm, jeg har tit undret mig over det samme på jeres racere,- det kan sgu da ikke tage mange minutter at lave om, så de er synkrone, og lyser begge det samme....

Kommentér på:
Lys i begge forlygter.

Annonce