Løsning på benzinhaneproblem? Løsning på benzinhaneproblem?
Hej Allesamen
Jeg står med et problem jeg rigtig gerne vil have hjælp med.
Min MC står og smider benzi,n ikke meget men lige lidt hele tiden. Jeg kunne se benzinhanen konstant var lidt våd i bunden så gik ud fra at det var pakningen der var gået. Den blev skifted men stadig ingen resultat, problemet var det samme.
Nu har jeg skiftet hele benzinhanen ud med en sprit ny og mit problem er der stadig
Jeg har tjekked slangerne og de er fine, uden bræk eller sprækker.
Jeg har tænkt meget over hvor problemet kan ligge og måske har jeg en idé, men jeg vil meget gerne høre jeres forslag.
Jeg tror måske at det kan være at benzinen kan rende ud der hvor skruerne skrues i. Altså at der er en meget lille smule frirum mellem skrue og gevin og så kan en lille smule benzin løbe der ned. Men som sagt er det bare et vildt gæt og jeg ved ikke hvordan jeg skal løse det.
Er der andre bud på hvad det kan være eller hvordan jeg kan løse det, så vil jeg være kanon glad hvis nogle kunne hjælpe.
Mvh Anders Kaa
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 8
De gummiringe der, skal de sidde istedet for spændeskiver?
Og pak tape? Er det noget man kan få i t.hansen og skal jeg vil en mekaniker og taper man det bare rundt om skruen og så skruer i?
mar 2008
Men spørg lige igen:
De gummiringe der, skal de sidde istedet for spændeskiver?
Og pak tape? Er det noget man kan få i t.hansen og skal jeg vil en mekaniker og taper man det bare rundt om skruen og så skruer i?
Mvh Anders Kaa
okt 2005
F.eks her....
(link fjernet)
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
okt 2005
bruger det dog kun som suplement, sammen med den ORG. pakning....
mar 2008
Løsning på benzinhaneproblem?