2.021 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Benzin pisser ud på minicrosser Benzin pisser ud på minicrosser

Hej derude!!!
Har købt en minicrosser til en af knægtene, men når den er startet pisser benzinen ud af generatoren, ud af den slange som går ud i ingenting, som i nok kan høre på mig har jeg ikke den store forstand på dette, men er der nogen som alligevel kan forklare hvad der kan være galt og hvad man kan gøre, før idag tog jeg generatoren af, og blæste den helt ren for skidt osv. og bagefter virkede den som den skulle, men et par timer senere pissede det ud igen???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin pisser ud på minicrosser
  • #2   13. jul 2009 Hold da kæft ja selvfølgelig mener jeg karberatoren smiley
    Okay kan man se på nålen om den skal skiftes for den ser okay ud syntes jeg

• David A
    David A Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
    #3   13. jul 2009 Det er nemlig oftes pga. skidt den løber over. Svømmernålen sætter sig fast, og benzinen fosser ud af overløbet..

Af med bundkaret og rens lortet.

Så virker den igen smiley

• #4   13. jul 2009 David A: så du mener ikke at jeg behøver at skrue hele karberateren af? sidder nemlig sådan at det er lidt bøvle, så hvis du mener at jeg bare kan nøjes med at tage bundkaret af, og måske lige skrue nålen ud og i igen så burde den kunne køre lidt igen.

• #5   13. jul 2009 havde samme problem, på en pocketbike. Hjalp med et filter på benzinslange, så der ikke kom så meget lort i karburatoren, jeg havde først skyllet tanket flere gange uden større succes, men filter på hjalp.
    Mvh.

• #6   13. jul 2009 knægtene fik en pocketbik som gør det samme, billigt lort, der er ikke grus i carb. den kan bare ikke holde helt tæt, bare den kører er er ikke noget problem, nogen der ved hvor man kan få en stophane til sådan en lille slange?

• #7   13. jul 2009 Eller også er det bare fordi den vil gøre det nemt for dig at sætte ild til den, og fjerne dens lidelser! ;P

• David A
    David A Tilmeldt:
    mar 2008

#8   13. jul 2009 Du behøver ikke skrue det hele af nej. smiley

• #9   13. jul 2009 kineserting.dk
    burde ligge inde med sådanne dimser

juster evt. svømmerhøjden , men så kan den sikkert ikke køre overhovedet !
    får man så en ventil man tror er tæt , er det sikkert fordi tanken er tom

ps. linket virker med garanti heller ikke !

• David A
    David A Tilmeldt:
    mar 2008

#10   13. jul 2009 Du skal da ikke justere svømmeren overhovedet. Skal du dette, skal det da fordi du har skiftet studs og karburatoren får en anden hældning.

Bortset fra det, så tror jeg ikke engang at man kan justere svømmeren på de helt billige kinesere smiley

• #11   14. jul 2009 Jeg har prøvet at justere svømmer højden, det er jo bare en gang blik, og det virker ikke... Hane er vejen frem

Kommentér på:
Benzin pisser ud på minicrosser

Annonce