{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knast kæde strammer på gsxr
  • #1   26. jul 2009 Plug and play--- Men sæt IKKE dim cm i gear så du kommer til at smurre motoren ved en fejl og er så uheldig at kæden springer et led over..

    jeg skiftede på en som din bare 750ér og det tog mig fra start til slut max 1 tmie i meget forsigtigt tempo.


  • #2   26. jul 2009 Hvis du vil gå med livrem og seler (hvilket ikke er nogen dårlig idé, med mindre du har helt styr på hvad du laver, så kan du pille dit ventildæksel af, og stripse knastkæden fast til begge knasthjul, så den ikke kan hoppe. Du kan også i samme moment fjerne bolten ind til krumtappen, og stille den på mærkerne inden, så har du i hvert fald et godt udgangspunkt, hvis noget smutter for dig smiley



  • #3   26. jul 2009 så er det bare i med den nye og så sætte den der korte bolt i toppen bag efter.

  • #4   26. jul 2009 Hvis det er en standard kædestrammer du har købt, så ja.. Men husk lige at fjerne udløsersplitten inden(efter strammeren er monteret) smiley

  • #5   26. jul 2009 det er en original jeg har købt.
    Takker for hjælpen.


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #6   27. jul 2009 Det er nemmere og ligeså sikkert at afmontere tændingsdækslet, og her igennem holde strammer skinnen fremad mens man skifter, det er virkeligt farligt bare at skifte den, hvis en knast står lidt uheldigt, kan kæden kamme over, med bøjede ventiler til følge.

Kommentér på:
knast kæde strammer på gsxr

Annonce