{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Påfyldning af olie - Hvilken {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hoveder..

Fik igår en masse god hjælp, med hensyn til adskillelse af min motor (dæksler) og er nu færdig med at male dem og nu skal det samles..

Manglede dog et endegyldigt svar, på hvorvisdt begge disse huller http://images.motorcykelgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/204509_l.jpg er til almindeligt motorolie.. Altså når jeg samler det og fylder olie på, er min mission så fuldført? Eller hører det andet hul til kardantrækket, så jeg skal påfylde seperat olie til kardanen?

Ja, jeg kunne bare vente til det var samlet og så se om der manglede kardan olie, men da jeg gerne vil være klar til det er samlet, er det meget rart at vide, hvorvidt jeg skal ud og købe olie til kardanen, så jeg har det til samlingene.. :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påfyldning af olie - Hvilken
  • #3   25. okt 2009 Okay, der var flere der gav idtryk, foir at det var en del af motoren igår, men min egen mening er nemlig også kardanen.. Og er ret sikker på at den mangler hvis det er til kardanen, nu når dækslet er fjernet og olien er løbet ud ;0)

  • #4   25. okt 2009 det er ikke gear olie i det andet hul som du kaller det.
    Det er en del af motoren og skal have motorolie ligesom resten af gearkassen.


  • #5   25. okt 2009 Hmm? 2 svar og de var ikke ens.. :0(

  • #7   25. okt 2009 Mogens.. Ja, men det var nu mere for at være forberedt, så jeg har de ting der skal bruges.. Og gider ikke købe kardanolie, hvis det ikke skal bruges. MC´en står i min forretning, så kan ikke tjekke nu, om der er mindre kardan olie nu, end før jeg skilte det ad. .Burde jeg så have tænkt på.. Men det er jo for sent nu.. Og skulle gerne købe de ting der skal bruges, inden jeg tager i butikken imorgen :0)

Kommentér på:
Påfyldning af olie - Hvilken

Annonce