Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positionslys
  • #1   24. nov 2009 www.fstyr.dk
    se vejledning for syn af køtj

• #2   24. nov 2009 Tak - lige det jeg manglede....

• #3   24. nov 2009 <i>Skal der være positionslys for på en mc fra '53?</i> Ja
    <i>Skal positionslyset kunne tændes uafhængigt af nær/fjern?</i> Ja. Skal også kunne være tændt uden at nøglen til tændingslåsen sidder i.
    <i>Skal positionslyset lyse, samtidig med hhv. nær/fjern?</i> Ja det mener jeg. Er dog ikke 100% sikker.

• #4   24. nov 2009 Jan K :
    Skal også kunne være tændt uden at nøglen til tændingslåsen sidder i.
    Det kan jeg ikke på min 1998 Blackbird. Er jeg ret overbevist om...

• #5   24. nov 2009 Jeg er også rimlig sikker på at lysen ikke behøves kunne tændes uden at nøglen sidder i. På min CB 500 (1995) kan man ikke tænde det uden nøglen sidder i.

Snakkede faktisk med min syns mand om det, og hvis MC'en ikke er født med det skal den ikke kunne det - eller det var hvad han sagde.

• #6   24. nov 2009 Johnny> Heller ikke hvis du drejer nøglen modsat, eller kun sætter den i første hak?
    Reglerne er ligesom hvis det var en bil. Den skal du også kunne stille i rabatten, med positionslys tændt og bilen låst.
    Men det er også i orden at have en kontakt til at kunne tænde pos. lys uden nøglen har været i låsen.

• #7   24. nov 2009 Jan K: Nej ikke umiddelbart, for jeg synes jeg har prøvet alt muligt, men synes ikke det kan lade sig gøre. Jeg har en kammerat der kan gøre det med, at dreje nøglen modsat så tænder positionslyset og da han viste mig det, prøvede jeg alt muligt på min, men som sagt uden held...

• #8   24. nov 2009 Til Johhny G og Jan K.

Som jeg også nævner kan min Honda CB 500 heller ikke have positionslyset tændt uden der er nøgle i, sådan er den lavet og man kan ikke dreje den modsat for at tænde for det.

Mvh Stubkier

• #9   24. nov 2009 Syntes bare jeg havde læst det, da jeg skulle bygge min Triumph. Men har lige hurtigt skimmet det igennem, og jeg kan ikke umiddelbart finde det. Så jeg har nok taget fejl :o)

• #10   24. nov 2009 Det var da tæt på :o)

(link fjernet)

Afsnit 6.12.001

<i>Positionslyset kan være indrettet, så det kun kan lyse alene (uden kørelys), når
    motoren er slukket.</i>

Nøglen behøver åbenbart ikke være taget ud af låsen.

Kommentér på:
Positionslys

Annonce