1.636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Burgman AN 400 Dæk Burgman AN 400 Dæk

Jeg er jo lige blevet den lykkelige ejer af dette herlige kørertøj, modellen er fra 2002, og har kun kørt 10000 km.
Jeg kan se, at det er de samme dæk, som sidder på fra ny, det vil sige at de er 8 år gamle, og der er ca. 50 % tilbage, ville det ikke være fornuftigt her til foråret at få sat nogle nye dæk på.
Er der nogen her, der har styr på hvilke mærker der er gode til en Burgman.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burgman AN 400 Dæk
  • #1   29. nov 2009 Bridgestone giver godt vejgreb og mange km. AN400 er er original monteret med Bridgestone, og det har været billigere at købe dækkene under originalt res.delsnummer end hos Bridgestone. Tjek prisen begge steder.

• #2   29. nov 2009 Det lyder ret usandsynligt i mine ører. Men det er da plausibelt.
    Hvilke størrelser er det du skal bruge?

• #3   29. nov 2009 Til Poul A
    Med det du skriver der er det alså et ret godt dæk, man skal bare lige se sig for, for ikke at købe guld for dyrt.
    Men både for og bag dæk, ser i min øjne godt ud, og er kun halvgående, så skal de skiftes, de er jo trods alt fra 2002.

Til Velo
    På dækket står der 130/70/13 M6

• #4   30. nov 2009 Hvis du er på udkig efter nogle gode dæk der kan tål hastigheden, og som også holder fast i vejen.
    Så kunne et par Michelin Pilot City være svaret. Dæk jeg selv syntes er gode til gaden. De er ikke så smukke eller raceragtige. Men de er gode.
    Ellers er Pirelli GTS23/24 også gode dæk til den størrelse scooter.
    Jeg bruger dem selv på min 140 + km/t scooter og de holder fint, både i asfalten og til sliddet.

• #5   1. dec 2009 Hej Velo
    Tak for nogle gode råd.

Hej

Kommentér på:
Burgman AN 400 Dæk

Annonce