1.040 visninger
|
Oprettet:
Kunne godt bruge et par gode råd {{forumTopicSubject}}
Hej MCG'er
Jeg er ved at renover en Honda cb900 Bol D'ore helt fra bunden. Turen er kommet til at renover bremsekaliberer, og har fået den bagerste skilt ad. De to stempler sad nærmest uhjælpelige fast, men med noget varme hjalp det. Ovenpå det hårde arbejde med at få stemplerne ud, havde jeg jo så det resultat, at der kom grimme mærker i stemplerne
Er der nogen der har et par gode råd, vil jeg blive glad
Turen er nemlig kommet til de to foreste kaliber.
Mvh Per T
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Go´ fornøjelse.
;O)
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
Den med luft har jeg prøvet, men mine sidder satme fast
Mvh Per T
Tak for hjælpen
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
jan 2007
Følger: 43 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 162 Svar: 2.425
Tog dem af gaflen med slanger og master cylinder.
Afmonterede bremseklodserne.
Lagde en 10 mm. fastnøgle der hvor klodserne sad og pumpede. (Nøglen for at holde dem inde så den ene ikke bare stak af.)
Så kom stemplerne stille og roligt ud.
Kunne godt bruge et par gode råd