{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dragstar xvs-650
  • #2   21. mar 2006 Jeg har også Thunderbike Dragpipes på min Dragstar. De lyder for fede. Jeg har samtidig monteret andet luftfilter og luftfilterkasse og derfor har jeg også sat andre dyser i. Når du kun har skiftet udstødning ved jeg ikke om det er nødvendigt at omdysse. Jeg tror det afhænger af hvem man spørger. Men som Johan siger kør en god tur hvor du ligger nogenlunde på den hastighed du kører mest, stop cyklen og skru tændrørene af så kan du se om den er iorden som den er.

    Hvad med at få din Dragstar oprettet herinde så vi kan se den smiley


  • #3   21. mar 2006 Tak for jeres svar -genialt forum det her! Det lyder som en god ide det med tændrørene -det skal prøves! Jo jeg må ha' uploadet et par billeder af dyret -den er dog rimelig standard endnu -ændringer indtil videre: Rizoma fremflyt (det må man da bare ha' på ;-)) andet "lige" styr, korte spejle fra 1100 classic og så lige potterne -jeg er helt grøn inden for MC (trods min alder) -har faktisk kun kørt 82 km på min egen cykel inden den blev klodset op for vinteren, så nu kan jeg snart ikke vente længere!!!

  • #4   21. mar 2006 Det ser da ud til du er på vej i den rigtige retning med din Dragstar smiley Har selv brugt vinteren på at bygge min totalt om. Har lige været ude at lufte den et par gange de sidste dage. Det kan kun gå for langsomt med at få noget ordentligt vejr nu smiley

    Glæder mig til at se din Dragstar.


  • #5   23. mar 2006 Hej Ole A

    Tilykke med dine nye udstødninger, har lige tjekket dem ud på nettet, de er godt nok fede, få så det billede lagt ind af cyklen så vi kan se dyret


Kommentér på:
Dragstar xvs-650

Annonce