Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xvs Dragstar 650 filter
  • #2   21. jan 2016 Det er fordi der sidder originale på og vil gerne have km eller andre åbne filtre men det satme ikke nemt og bestille uden og vide hva mål der skal bestilles?

• #3   22. jan 2016 Frederik allerede nu bør du holde i bremsen.

Tror du man kan skrue hvad som helst på en motor for at den bliver bedre?!
    Ting bliver lavet for at passe sammen fra fabrikken af, det eventyr du begiver dig ud på kommer til at skuffe dig... Lad den være original, du har CV karburatorer på den!

Folk går i fælden med de her ting, selv efter 10 år her på galleriet. Det naivt, køb en anden mc med mere motor hvis du savner kræfter smiley

• #5   23. jan 2016 Tak for de svar jeg absolut intet kan bruge til noget, hvis jeg var i tvivl havde jeg spurgt til fordele og ulemper ????så med mindre i ved det jeg spørger om kan det ikke bruges. Fortsat god aften ????

• #6   23. jan 2016 Og nej det er ikke hvad som helst det er flere ting og den skulle selvfølgelige dysses om osv

• #7   23. jan 2016 Altså KJØLLER jeg satte andre filtre på min VT1100 sammen med et jetkit, samt de åbne udstødninger som i forvejen sad på den. Den kom til at køre og trække betydeligt bedre, samt at den ikke længere skød.

...jeg ved ikke hvad for en fælde det er du snakker om, men man skal jo selvfølgelig sætte sig ind i tingene og vide hvad man roder med.

Frederik. Kan du ikke bare skrue det originale filter af, og måle på indsugningen? Lyder jo til du alligevel skal have splittet det hede ad.

• #8   23. jan 2016 jo det ender det nok også med men det var bare hvis en vidste det så gad jeg ikke skille den ad før jeg havde dem

• #9   23. jan 2016 Rigtig nok. Men det kan vel komme ud på et, nær det skal skilles ad alligevel smiley

• #10   23. jan 2016 Ja det har du ret i ??

• #11   23. jan 2016 Og jeg vil anbefale et jetkit, når du alligevel skal til at ride med det hele.

• #12   23. jan 2016 Havde det også i tankerne andre Potter jet kit og filter ??

• #13   23. jan 2016 Jeps det lyder fornuftigt nok.

Kommentér på:
Xvs Dragstar 650 filter

Annonce