{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu et GPS tracker spørgsmål
  • #1   6. mar 2010 Det er jo ikke en tracker som sådan - altså en du gemmer i MC'en og så kan følge dens position, hvis den nu bliver stjålet.
    -Men en "tracker", som du kan putte i lommen, når du kører og når du så kommer hjem, så kan du indlæse din rute på fx Google Earth og se fart, højde og tidspunkt.
    -Men det ved du måske?

-Ellers kan du få en, som kan det samme, men med flottere design til ca 298,- i et af de varehuse med weekend-reklamer (Der har jeg set den de sidste par uger)
    Jeg har den samme, blot købt sammen med et blad-abonnemet til 60 kr - den virker fortrinligt.

Mvh

• #2   6. mar 2010 -Det har jeg så også lige undret mig lidt over.

Kan det være noget med "egenskaberne" for billedet man kan indlæse koordinaterne i på en eller anden måde bagefter?

Sorry for OT :-s

• #3   6. mar 2010 det virker på den måde at hvis du har taget billeder på turen og lægger den dem ind på pc lægger programmet billederne ind på ruten de rigtige steder i forhold til tidspunktet hvor billederne er taget - det virker faktisk fint men er mest til pjat - jeg har ikke fundet noget nyttigt jeg kan bruge det til endnu smiley

• #4   6. mar 2010 men den er rigtig god at lægge i bilen når konen eller datteren skal låne den - så kan man altid se hvor de har været smiley

• #5   6. mar 2010 ja det ville da også være fint, men hvis man kigger på prisen er der vel en vis begrænsning i hvad man kan forvente - jeg har købt min i Kvickly for 199.-

• #6   6. mar 2010 ok. Så den er ikke med sim kort der kan sende, men skal sluttes til pc'en før man kan se tracking?
    Det var jeg ikke obs på

Kommentér på:
Endnu et GPS tracker spørgsmål

Annonce