{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

hjælp til karburator {{forumTopicSubject}}

jeg har jo en ældre kawa med mikuni karburatorer som desvære giver grå hår og derfor søger jeg hjælp endten i form af bistand eller desideret hjælp hvis nogen fra midtjylland har lyst

den kan startes ved hjælp af dieselstart (ved ikke lige hvor godt det er) og kan holde sig igang men det er kun forrøret på 1 og 2 som bliver varme jeg tror det er fordi den ikke får saft på 3 og 4 men er selvfølgelig ikke helt sikker...
jeg kunne selvfølgelig bare køre den på værksted men det lærer jeg jo ikke noget af og de er heller ikke særlig hjælpsomme når det ikke lige er en standart cykel så håber på hjælp herinde fra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til karburator
  • #1   27. mar 2010 jeg tænker på om den vaacum styrede gummibælg i toppen af din karbu er intakt... hvis dine karbu er så "moderne" at have sådanne fire styks.. ellers bare skille ad rense diagnostisere og så samle igen. .. indsugningsgummi er vel ikke revnet?

  • #2   27. mar 2010 Prøv og tømme bundkarrene på hver karburator.... Kommer der benzin ud af dem alle? Kunne være, at svømmeren ikke lukker op så de ikke fyldes...

    Er du sikker på det ikke er tændrørrene/tændspolen som er problemet?

    En rensning af karb vil I hverfald afsløre om der er fejl som hul i gummibælgen......


  • #3   27. mar 2010 Begynd lige med at klappe godt på alle fire svømmerhus med skaftet af en skruetrækker. Der er absolut muligt, at dine svømmere eller svømmerventiler hænger fast.

    Dernæst er det ret sandsynligt at du har en eller to stistoppede dyser,

    Dernæst kan du have en eller to flækkede membraner - plejer nu at kunne gå i tomgang alligevel, og endelig er det muligt, at det hele bare skal adskilles, renses, motioneres godt og samles igen,


  • #4   28. mar 2010 tak for hjælpen
    en adskillelse og rensning fik den til igen at gå som en engel... eller måske mere en djævel smiley


Kommentér på:
hjælp til karburator

Annonce