3.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Virago 535 Hakker når man kører Virago 535 Hakker når man kører

Hej.

En af mine kammerater har købt en 535 som hakker når man kører langsomt.

Hvis man kører "stærkt" dvs at den trækker hele tiden er der intet problemer med den, men så snart man kører langsomt, er det lige som om den "hakker" i det, sådan nogle små ryk.

Nogen som kender til det problem ?

Jens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virago 535 Hakker når man kører
  • #1   18. apr 2010 Kan være mange ting.
    * Paraplyerne i dens karburator er hul i - en børnesygdom.
    * Indsygningsstudserne ved cylendere et utæte og nedslidte.
    * Den er ikke omdyset efter åben potter.
    * Gamel benzin og snak i dens karburator.
    * Og den er ikke synkroniseret ordenlig. (tro jeg det nemt ksn være)
    * Og alle samme - lagt sammen

• #2   18. apr 2010 Jeg vil starte med at synkronisere kabunaderne, som fenris også skriver, lydder lidt som sådan et problem...

• #3   18. apr 2010 Det der stinker langt væk af 1, manglende synkronisering, og hvis ikke det, så en smule falsk luft.

• #4   18. apr 2010 En ting som MANGE af den type motorcykler dog OGSÅ døjer med som gør det være er defekte/gamle indsugningsstuder (gummi), hul/revner i karburator "paraply"erne, og hvis de så har åben potter og heller ikke har fået lidt mere benzin. så er den helt slem.
    Har set mange af den slags cykler og makket med mange af dem, og det er sku det samme hver gang.
    Tag at gå hele lortet igennem og så skift tændrør og luftfilter samme med - nu da du har tanken af.
    Så dyrt et det heller ikke- og det er sku en helt anden mc man får ud af det.

• #5   18. apr 2010 Enig Fenris, og kig lige alle slanger og samlinger omkring luftfiltre og karuratorer igennem med det samme.

• #6   19. apr 2010 Og husk de små vacumslanger, de kan også lave rav i den...

• #7   21. jul 2013 Hej jeg har en zx10 som er begyndt at hakke lidt når jeg køre bykørsel pisseirriterende det er noget den lige er begyndt med så hvis nogen kender problemet ville det være rart at høre hvad årsagen ku være det skal siges jeg lige har monteret nye tændrør men det hjalp ikke men engang imellem kommer der også et lille udfald i tænding men kun ganske kort den køre ellers fint nok jeg har selv tænkt på om en synkronisering ville hjælpe men syntes ikke jeg ville gøre det før jeg var nogenlunde sikker på om der kunne være andre årsager

Kommentér på:
Virago 535 Hakker når man kører

Annonce