Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling af 1000 ccm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   20. apr 2010 Det ødelægger ingenting.

Man køber et færdigt kit som skal monteres, hvorefter cyklen skal synes med det.

FØR du køber en MC, skal du huske at undersøge hvad forsikringsprisen bliver.

• #2   20. apr 2010 Perfekt! Bare det jeg skulle vide!

Mange tak!

• #3   21. apr 2010 Lige et hurtigt spørgsmål mere: Hvor kan man få sat skidtet i? Alle mc mekanikere, eller hvad?

Tak

• #4   21. apr 2010 Oftest er der bare nogle skiver som skal i indsugningsstudsen mellem Cylinder og Karb. Alle mekanikere kan klare det, og er man lidt snild på fingrene kan man også selv.

Vh Anders

• #5   21. apr 2010 Den har da vel egentlig bare bedre af det? Fordi den nok kun udnytter 20% af dens normale kræft.. = mindre slid?

• #6   21. apr 2010 Og forresten så skal en mekker da justere karburator efter drosling, skal han ik? for ellers må den da trækker mærkeligt smiley

• #7   21. apr 2010 forstår ikk lige hvad det er du vil med en droslet 1000cc.
    Start nu med at købe en maskine du kan lære at køre på, så du opnår at blive 2 år ældre.

Hvor fedt er det at køre på en 1000cc maskine med kun 34 hk og vejer 200 kg. Så sgu da hellere en ninja 250.

• #8   21. apr 2010 Jeg har ikke selv fået erhvervet mig en motorcykel endnu, men jeg har selv overvejet at investere i en GSXR 750 W fra '93. Jeg snakkede med en anden en der havde startet med selv samme cykel, og han sagde at det var praktisk at starte med en stor cykel. Man lærer nemlig bedre at håndtere den i svingene osv. Efter to års tid har man efterhånden fået rigtig godt styr på hvordan den opføre sig i svingene, så derfor er det mere sikkert at man derefter kan få lov til at give den noget mere gas.

Det er lidt lige som når man tager kørekort til bil. Man lærer først hvordan man styre den på en kravlegård, og derefter kommer man ud og køre hurtigere.

• #9   21. apr 2010 Jeg har allerede kørt på en 250 i 1,5 år, men jeg vil ærlig talt gerne have en ny til denne sæson. Jeg er blevet vildt forelsket i en hvid R1. Derfor tænkte jeg at det måske ville være fint at lære den af kende, inden man lukkede 100% op for vildskaben.

Men på den anden side tænker jeg også om det er dumt at købe en nu, drosle den for en enkelt sommer, også pille det af til næste forår.

Hvad mener i?

• #10   21. apr 2010 @ Peter J.
    At købe en R1 som 20 årig, kræver en meget stor sum penge til forsikring. UANSET om den er droslet eller ej. Regn med ca 12-15000 om året.
    Og Steffen H. God fornøjelse med den GSXR. Personligt mener jeg man får betydelig mere erfaring i at køre mc på mindre maskine end du gør på en stor.

• #11   21. apr 2010 Jeg synes ikke at forsikringer virker så voldsom hos GF? Jeg har allerede min 250' der. På nettet bliver den regnet ud til 2,5 kilo ca.

Peter

• #12   21. apr 2010 ja det kan godt lade sig gøre at forsikre den.. gør jeg også med min.. men ha' lige i dine tanker, at hvis du vælter/køre galt eller den bliver stjålet.. så er det bare penge ud af vinduet

• #13   21. apr 2010 men altså angående den drosling.. du kan da sige så godt vente til du må køre stor og så bide i det sure æble 1 sæson mere, eller hvor meget tid det nu drejer som om

Kommentér på:
Drosling af 1000 ccm

Annonce