1.083 visninger
|
Oprettet:
hjælp til indstilling {{forumTopicSubject}}
hej alle
jeg er den glade ejer af en gs 500. i vinters har jeg haft den stort set helt skilt ad for at få den om lakeret skiftet kæde osv. men her til foråret har jeg haft problemer med at den ikke vil tage fuld gas, og hvis jeg vrider gashåndtaget for meget er det som om den drukner. jeg har også kigget på tændrøret og det er helt sort, så det er tydeligt at den får for meget benzin. mit spørgsmål til alle jer kloge hoveder derude er så hvad jeg kan gøre ved dette problem, eller hvad der kan være skyld i det?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
hjælp til indstilling