{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

mystisk lyd fra min motor. {{forumTopicSubject}}

kawasaki z750-04..
hey, har fået en underlig lyd fra den øverste del af motor, har lige fået lavet ventiler, skiftet knastkæde og knastkæde strammer så det er ik det.. lyden kommer ved små hårde ryg på gassen i tomgang, køre jeg på vejen er den rigtigt tydlig at høre men det er kun under Acceleration, jo mer gas jo højre lyd, slipper jeg gassen forsvinder lyden, gas igen så kommer den igen.. lyden minder mest om en tikken og en hæs fløjte.. er helt på bar bund jeg mener hvis det var mine pejl lejer så ville den da også være der når man slipper gassen??
min mekaniker mener det er en meget lille utæthed i en eller fler pakninger ved mine forrør men det synes jeg lyder meget underligt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mystisk lyd fra min motor.
  • #1   10. jul 2010 og hvis det var pejl lejer ville den så ik banker som en i satan?

  • #2   10. jul 2010 Det lyder sandynligt nok smiley Hvis det er noget med fløjten skal der jo strømme en luft
    Af med dem og skift pakningerne og se om det ikke hjælper


  • #3   10. jul 2010 yes er meget spændt på og se om det bare er luft der bliver skudt ud, det ville sku være nice hvis det bare ku klares med 4 nye pakninger:-)

  • #4   10. jul 2010 Søren B * Århus * ok haha.. det er ik mer udst larm jeg har men noget hen af en mekanisk lyd svært at beskrive, men det ku godt tænkes at det er fordi at lufte virkelig bliver presset ud.. det er meget mytisk..

  • #5   10. jul 2010 tikken er typisk oppe fra forrørene... kan huske det fra en bekendts cbr600... der havde fået et lille hul i et forrør helt oppe ved udstødningsportene... det kunne lige reppes midlertidigt med en tom coladåse og et spændebånd til de kom hjem fra træf...

  • #6   10. jul 2010 yes, har lige været ude og skille det af, mine forrør var reslet lidt løs ca 3-4omgange på hver bolt, så nu må vi se om det er der den ligger:-)

  • #7   10. jul 2010 problemet er løst, det var utætte forrør, og nu køre den tilmed mer rent, ingen efter knald eller hakker, stikflammer på 25-30cm hæhæ, men er sku meget overrasket over at utætte forrør kan gi den lyd det var satans..

Kommentér på:
mystisk lyd fra min motor.

Annonce