Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer
  • #1   17. apr 2006 manger lige at sige at jeg har haft den igang men den døede igen. Der er altså gnist. Tomgangsskruen fik jeg muligvis turnet for meget.

• #2   17. apr 2006 ja der er nye tændrør i og den kører fint på starteren indtil batteriet løber tør for strøm

• #3   17. apr 2006 kan det evt. have noget med brændstofpumpen at gøre? sidder der et filter i pumpen??

• #4   17. apr 2006 Kan desværre ikke hjælpe dig, men hvor er det synd at så fin en cykel ikke vil starte....

• #5   17. apr 2006 Kan du hører pumpen gå i gang? Er der en eller anden form for vacum styring af benzin hanen, altså en slange der går fra insugnings manifoldet og op til hanen som er utæt eller mangler at blive monteret?

• #6   18. apr 2006 Prøv at tage benzinslangen til karburatoren af, og start motoren, så kan du se om der kommer benzin ud af den. Hvis der gør, så er benzinpumpe, filter osv ikke et problem.

Prøv derefter med dieselstart i indsuget til luftfilteret. Hør hvordan motoren går. Hvis du har fået indstillet f.eks. tomgangsdyse forkert, kan dette jo godt volde problemer.

For ordens skyld bør du nok lige tage tændrøret ud og holde gevindet mod motoren. Se om gnisten kommer HVER gang du starter, og om den har en god farve.

• #7   18. apr 2006 Prøv lige og tjek de tændrør igen, de kan godt volde en del problemer selv om de er nye.
    Hvis den ikke starter hurtigt kan der komme en eller anden belægning på og så er det svært og starte den.
    Jeg har før været ude for det på en RF900 og da den så endelig startede kørte den på 3 Cyl.

• #8   18. apr 2006 Hej Jacob.

Jeg har lige haft det samme problem med min.

Jeg købte noget diesel/benzin start på Q8.

Så fik den lige en spids af det i hver kaburator og hoppede igang med det samme:-) PRØV DET!! DET VIRKER.

• #9   18. apr 2006 Tak tak tak for alle jeres svar - jeg prøver dem alle.
    vender tilbage med svar/løsning.
    TAK

• #10   24. apr 2006 SÅ er problemet løst - benzinpumpen virkede, batteriet blev ladet op og jeg sprøjtede lidt dieselstart i indsugningen til karburatorerne.
    Derefter "sprang" den igang!!
    Tak for hjælpen!!

Kommentér på:
Startproblemer

Annonce