{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

FI fejl på ZX6R {{forumTopicSubject}}

Min lampe for FI fejl er begyndt at lyse, og jeg har derfor kørt diagnostik på den gennem det stik der sidder under sædet. Fejlkoden indikerer, ganske som forventet, problemer med butterfly ventilen.

Da jeg har anden udstødning på er ledningerne allerede pillet af den, og den styre jo derfor ingen ventil i forvejen.

Jeg har rigtig nok tidligere kunne se den drejer når jeg havde sædet af og gav lidt gas, og det gør den så ikke længere...

Mit spørgsmål er om den FI fejl så har nogen betydning nu? Ventilen bruges jo alligevel ikke, men er der evt. noget i den "anden ende" denne servo-motor justerer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FI fejl på ZX6R
  • #1   4. aug 2010 Sæt stikket på igen og FI fejlen forsvinder. Den laver fejl pga stikket ikke er på.

  • #2   5. aug 2010 Hej Kim,

    Du mener det er fordi der ikke går strøm til motoren, ikke?
    Problemet er opstået pludselig under kørsel, så det må jo være fordi en eller anden forbindelse er rystet løs...


  • #3   5. aug 2010 A ok. Troede bare din FI fejl var kommet fordi du havde afmonteret motoren. Hvis der ingen strøm er til moteren kan det jo sikringen eller en løsforbindelse

  • #4   6. aug 2010 Ja, jeg må jo nok igang med at få skidtet skilt ad, og se om jeg kan finde den forbindelse. Men ved du om den servo motor styrer noget andet også?

    Jeg tænker på om der er noget galt i at køre på den indtil jeg får strøm til igen...

    For hvis det bare er ventilen i udstødningen, som jeg alligevel ikke bruges nu, så er problemet jo bare en lampe der lyser smiley


Kommentér på:
FI fejl på ZX6R

Annonce