{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

jan g
jan g
Tilmeldt:
21. dec 2003
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

banke lyde {{forumTopicSubject}}

jeg har lige været ud og kører en lille tur.efter at have skiftet olie og olie filter. Men når jeg kører langsomt er der en rytmisk banke lyd,men kun når i gear.
Er der nogen som har erfaring med dette fænomen?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  banke lyde
  • Kim  S
    Kim S Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #1   10. mar 2004 suzuki når det er bedst. det kan godt også være knastkæde + strammer det er ikke noget der skader mc´en. min siger også lidt.

    MVH Kim


  • Kim  S
    Kim S Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   11. mar 2004 jeg har oplevet det på min gsxr 600 + 750 og der raslede og bankede det især når man kørte, specielt når man slap gassen. men det er jo også en helt anden cykel. men som jannik siger kontakt et værksted de ved det med sikkerhed og det koster jo ikke noget at spørge. held og lykke

Kommentér på:
banke lyde

Annonce