679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

fzr 1000 skyder og går ujævnt fzr 1000 skyder og går ujævnt

Hej min cykel (som jeg næsten lige har fået) har lige fået renset karburatorer (omhyggeligt),
og den kørte fint før men havde svært ved at starte..(kold) som om blandingen var for mager. Nu har den stadig lidt svært ved at starte men er begyndt at skyde flammer under gasgivning..
Jeg tænker om det måske kan hjælpe gevaldigt med en syncronisering.. kan de virkeligt .. karburatorerne.. gå lidt ud af stilling bare ved at afmontere dem og pille bundkarrene af og blæse trykluft og så samle og montere igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fzr 1000 skyder og går ujævnt
  • #1   26. feb 2011 lyder som falsk luft...

• #2   26. feb 2011 .. Ja det har du faktisk ret i. Der er åben potte på og dyserne kunne jeg se var lidt større end orig. så det er jo nok ikke helt galt. Jeg kan ikke regne ud hvor falsk luft skulle komme fra. Jeg har ved samme lejl. monteret nye gummi både før og efter karburatorene.

• #3   26. feb 2011 Kunne godt lyde som falsk luft ved karburator? Tjek evt. gummibånd smiley

• #5   27. feb 2011 Prøv Følgende...

Lad den stå i tomgang uden Choker skrug evt lidt op så den køre jævnt

Så tager du en dåse med diesel start, bremse rens eller ligende og sprøjt ind omkring karburatorene... hvis omdrejningerne ændre sig suger den falsk luft...

Øster

• #6   27. feb 2011 Det problem har jeg også haft med min Fzr
    den var indsugningsventilerne som skulle stilles
    de har store problemer med at ventilerne trækker op i ventilsæderne
    ergo spille rummet passer ikke længere

min spiller perfekt efter den fik stillet ventiler
    men fuck en lorte opgave endte med at pille topstykket af for at gøre det

• #7   28. feb 2011 Nu smider jeg bare en side bemærkning ! Jeg har oplevet akkurat det samme på en ældre zxr 750, den skød og spruttede også, og vi troede det var noget strøm....MEN da vi gik brændstofsystemet baglæns igennem endte vi i Tanken,hvor der sad et stykke træ kilet fast ved benzin-hanen-ergo for mager blanding.Jeg siger ikke du har splinter i din tank men siden du har blæst kabu'erne(altså været inde på noget af det samme) var det måske en mulighed at tjekke filter og tank også smiley

Kommentér på:
fzr 1000 skyder og går ujævnt

Annonce