{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.273 visninger | Oprettet:

Udluftning af køler {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg står med et lille problem har været ved at skifte kølervæske på min Suzuki Gsxr 1000 fra 01. har så haft den startet og haft den oppe på 104 grader selvfølgelig efter der var kommet nyt køler væske på.......og har tilsat lidt mere efter den har taget lidt. men jeg er ikke sikker på om den er udluftet.......... sidder der måske en skrue i topstykket til formålet så man er sikker på at der ikke er mere luft i systemet???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udluftning af køler
  • #1   26. mar 2011 Normalt (på biler) plejer den bare at slå en "bøvs" når termostaten åbner også efterfylder man lige engang med lidt vand så den passer på max. Så tager man en tur i den og efterfylder om nødvendigt hvis den har slugt lidt mere. Kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes på din Giixr. Evt tag en tur hvor du kommer godt ned i svingende så du får eventueller luftbobler ud af systemet og efterfyld.

  • #2   26. mar 2011 Du skal have kåben af på venstre side, der sidder din kølervædske beholder, den fylder du op indtil den er ved Full stregen, luft osv sørger cyklen selv for at få lukket ud smiley

  • #3   26. mar 2011 Morten P.. det kan man sgu ikk regne med hvis der er en luft lomme i systemet, jeg ville lade den køre med åben køler, til blæseren starter, og efterfylde efter behov..

  • #4   27. mar 2011 tja det er ikke det min manual siger, men ja det skader ikke at køre den i lidt tid uden låget.

  • #5   27. mar 2011 Hmmmm ja der er vel ikke andet for end at prøve og ja nogle biler lufter selv ud dog ikke nogle ældre peugeot er der sidder 3 skruer i topstykket man skal løsne i en bestemt række følge indtil der kommer vand ud.................. men de køre heller ikke med expantions beholder.

Kommentér på:
Udluftning af køler

Annonce