{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.959 visninger | Oprettet:

Karburator - reservedele / udskiftning {{forumTopicSubject}}

G'aften på galleriet!

Jeg søger nogle reservedele eller nogle andre karburatorer magen til, til min Suzuki T350. Karburator modellen på den hedder VM32SH, og det er Mikuni'er.
Det er så vidt jeg kan finde ud af, den samme karburatormodel som sidder på Yamahas offroad maskine RT1, RT2 (og RT3'ere?) fra samme periode.

Problemet er at jeg ikke kan få dem til at holde tæt. Den venstre drypper konstant, og jeg kan ikke helt finde ud af hvorfra, den højre får "ufrivillig vandladning", hvor den med jævne mellemrum smider en stor sjat benzin ud af overløbet. (Gerne i forbindelse med opgasning) Vi har prøvet at tætne dem i pakningerne til bundkarret med flydendepakning, jeg har poleret spidserne i nåledyserne ganske forsigtigt med autosol, og vi har justeret svømmerstanden. Først til den svømmerstand der er angivet i den gamle værkstedsmanual, derefter har vi sænket "vandstanden" med adskillige millimeter. Det lader ikke rigtigt til at hjælpe noget af det.

Det skal lige nævnes at maskinen kører perfekt! Jeg har ikke problemer med at den drukner eller lignende. Det er bare noget skidt da en anseelig del af benzinforbruget kommer fra undersiderne af karburatorerne, og der lægger sig i "graven" under indsugningen og løber igennem drønhullet i blokken ned på jorden. Og det er jo ikke så skæg med de benzin priser vi har. Det er jo ikke fordi at den slags maskine tager let på drikkevarerne i forvejen..

Derfor håber jeg nu at der er nogen af jer der enten har nogle gode idéer, eller som kender til en dansk, tysk eller engelsk butik som eventuelt kunne lægge inde med sådanne dele? Eller er den nogen, som kender nogen der har med klassiske japanske MC'er at gøre?

Idéer, links eller kontakter er meget velkomne!

/Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburator - reservedele / udskiftning
Kommentér på:
Karburator - reservedele / udskiftning

Annonce