Honda CMX 450 Rebel Hakker {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt mig sådan en herlig maskine. Grus i maskineriet er dog at den "hakker" så underligt når jeg kører.
*Hvis jeg kører stabilt i omdrejningerne og hastighed føles det som om den "små-hakker" lidt i det.
* Hvis jeg fyrer til den med masser af omdrejninger så glider den lige så let op på 130-140 stykker til om med 5. gear.... og er så rimeligt død derefter i 6.
* Hvis jeg sejtrækker i 6. gear ved f.eks. 70 km/t så hakker den meget.
*Op af bakke og modvind er der ikke meget at hente uden at den virkeligt er højt i omdrejninger.
Det skal siges at den starter i først hug. Den skyder sjældent i potterne. Og holder tomgang fint.
Mit eget bud er Karbs. der trænger til en rensning og justering. Et andet bud er en motor der er så slidt af der bare ikke rigtigt er andet at komme efter. Der er isat nyt luftfilter (Det gamle var MEGET beskidt).
What to do`?
Mvh.
Brian
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
Dejlig cykel ellers bare det var mig savner sku min gamle cm 400t
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Så rens karburatorerne. Du kan starte med at tømme bundkarrene i en hvid beholder, så kan du se hvor meget skidt der er i dem.
Når de er renset skal de synkroniseres.
Noget af den voldsomme hakken kan også skyldes en for løs kæde.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 89
Der er en lille ting mere. Når hanen står på alm. tank kører den rent ud sagt elendigt. På reserve kører den fint...på fuld tank. Benzinhanen er adskildt og renset.underligt....
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 89
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 43
Honda CMX 450 Rebel Hakker