{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

CBR600 '91 går ud, arrgghh! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt problemer med min CBR600 om morgenen.

Den starter fint, med choker, men så efter cirka én kilometer kan jeg ikke give gas, som om den bliver kvalt og så går den ud. Jeg kan ikke starte den igen, hverken med eller uden choker.
Det sker også hvis jeg bare starter den og lader den stå med choker, efter et minuts tid, før den bliver varm, dør den.
Om eftermiddagen starter den fint igen, og kører uden problemer.

Det skete igen i formiddags, jeg kunne IKKE få liv i den igen, starteren kører bare, men den prutter ikke eller noget.
Vi kunne dog skubbe den igang på 2m, og så kørte den bare igen.

hvad faen kan det være? Der er stadig garanti, men har haft den ude 2 gange, og de kunne ikke finde nogen fejl, den startede for dem, så de kiggede ikke nærmere.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR600 '91 går ud, arrgghh!
Kommentér på:
CBR600 '91 går ud, arrgghh!

Annonce