738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

omdysning efter laser udst. omdysning efter laser udst.

Hej mc-galleri.

Er der tilfældigvis nogen som har haft erfaring med at skifte fra standart udst på en gs 500 til en laser udst fuldt systemt med slip potte og forrør osv. Og derefter har dyset om? I så fald hvilke dyser har i haft held med. Dem der er i brug nu er 125'er.

Mvh mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af robotplæneklipper 1.520 kr.
  • Opvaskemaskinen tager ikke vand ud 800 kr.
  • Hækkeklipning 1.500 kr.
  • Havearbejde i en gårdhave 2.359 kr.
  • Nedtagning/opsætning af el vandvarmer 1.300 kr.
  • Jeg skal have trukket et datakabel 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omdysning efter laser udst.
  • #1   11. maj 2011 Jeg har gjort det samme med en IXIL potte - dog uden forrør. Har ikke dysset den om.

Den skyder ganske lidt i udstd. når man bremser i gearerne, men ikke noget voldsomt.

• #2   11. maj 2011 Har Mont. En viper på min med forrør og det hele, men har ikke dysset den om for den køre ganske fint. Faktisk næsten bedre end std.

• #3   11. maj 2011 Min er den nye model og har skiftet til komplet BSM vampire udstødningssystem.. jeg har sat 5 nummer større dyse i og flyttet nålen i nederste hak så den er så højt som muligt..

• #4   12. maj 2011 På den Gs 500 jeg har justeret, der skulle nålen blot flyttes til højeste punkt på begge kaburatore. Større dyser i nummeret større end standart gjorde den dårligere, så prøv først med justering af nålene! Tændrørene skal bare være lidt brunlige i det. Sikre dig at de er synkroniserede også hold dig fra jet kit mv.

• #6   13. maj 2011 Tak for nogle gode svar. Jeg prøver at eksperimenterer lidt med det.

Kommentér på:
omdysning efter laser udst.

Annonce