{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.951 visninger | Oprettet:

GPS Tracker hvilken? erfaringer? virker de? {{forumTopicSubject}}

Hvilken har i monteret og hvad har i af erfaringer med den?

når min mc ikke bliver brugt i længere tid står den med en oplader på.

så det gør ikke noget den er slået til batteriet, men trackeren skal selvfølgelig have eget batteri også så tyvene ikke bare kobler alle kabler fra og så dur alarm og tracker ikke.

så skulle trackeren jo også gerne virke selvom den bliver parkeret i garage, varevogn eller i en parkerings kælder.

håber i kan hjælpe..

jeg har tjekket forummet igennem, men vil gerne have nogle helt friske updates om hvad virker og hvad ikke virker..

god søndag derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS Tracker hvilken? erfaringer? virker de?
  • #1   19. jun 2011 Garmins ny den styer

  • #2   19. jun 2011 Hvis du bare vil have en billig, så er der harald nyborgs. Lige for tiden til 800kr og 149kr for et sæt fra 12volt til usb (opladning, så du kan sætte den et skjult sted). Den holder dog kun 24 timer på eget batteri.

    Ulempe: Den æder dit mc batteri på en uge. Det har den gjort med mine både 7 og 12 amp. Lidt besværlig tracking

    Fordel: Du får 100kr tdc taletidskort med, som du kan sætte penge ind på, og pengene holder et år, så den er billig i drift


    Du kan sætte geofence på, så hvis den flytter sig en hvis afstand (kan sættes fra 30meter til 2 km) så får du en sms. Problemet er at den sms du får bare er koordinater (og nuværende hastighed) så hvis du ikke lige er ved en computer kan det jo være svært at forklare politiet hvor den præcis er for nuværende.

    Til din (dyre) maskine, ville jeg nok vælge en bedre/dyrere model, men syntes dog at denne er så billig, at man evt kunne købe indtil man har sparet op til en dyr model, eller bruge den på sin vintercykel


  • #3   19. jun 2011 Fra harald:
    (link fjernet)

    Og 12 v kit:
    (link fjernet)

    Du kan også bruge den som tlf, hvilket den er beregnet til, eller til at spore ældre mennesker som kan trykke sos på den, men så er den jo så også svær at gemme.

    Hvis den ryger i en kælder, vil den huske sidste position den havde forbindelse og ikke bare skrive intet signal


  • #4   19. jun 2011 jeg er ikke meget til det med at "købe sig fattig i billig pis" forstå mig ret. men kan lige så godt købe noget ordenlig første gang.

    hvis jeg først køber en til 800 som ikke virker helt så godt og som jeg ikke bliver tilfreds med..
    og så senere køber en til 1500 har det jo kostede mig 2300
    isteder for 1500 hvis jeg købte den gode til at starte med


  • #5   19. jun 2011 de der små der æder strømmen ret hurtig virker som sådan set meget godt...

    Men de æder hurtig cyklens batteri..

    Min har lige spist nummer 2 så nu piller jeg min fra.... det bliver hurtig dyrt......

    : (


  • #6   19. jun 2011 De dyrere bruger helt sikkert mindre strøm, hold dog lige øje med at du ikke skal have et eller andet dyrt abonnement. Syntes dog ikke de billige er ganske glimrende til prisen og så billige at der ikke er nogen undskyldning for IKKE at have en på sin cykel, bare for en sikkerheds skyld

  • #7   19. jun 2011 ?????? Kan ma ikke få en gps med eget indbygget batteri som kan holde 1 års tid

  • #8   19. jun 2011 køb du dig en scorpio SR-i1100 alarm system med indbygget tracker, havde jeg selv havde råd så var den på min mc. Har kun i900 og billig tracker.

  • #9   19. jun 2011 Skyhost har nogle lækre systemer - Har en der har inbygget batteri. den kan ifølge dem holde batteri i et år. lader dog min hver 3måned for at være sikker.

    Hvis du har en smartphone kan du tracke den derfra via en app.


  • #10   19. jun 2011 Har en TR101 (mener jeg den hedder). Den er købt på ebay fra Hongkong til 300,- og virker super. Den holder batteri 8 - 10 dage, men er leveret med 12v lader. Og jeg holder ALDRIG stiller i så mange dage!

  • #11   19. jun 2011 Har også den fra eBay og som sagt virker den fint men den suger alt livet ud af dit batteri og det kan ik lades op igen.... Går og venter på et nyt batteri nu. Og så bliver den tracker ikke sat til igen... Det er batteri nummer 2 den har slået ihjel....

  • #12   19. jun 2011 hvordan virker de forskellige tracker. køber man abonnement til dem alle sammen hvor man sætter taletidskort i? eller er det forskelligt?

  • #13   19. jun 2011 Den jeg har fra skyhost der har de smidt simkort i - Og så tanker man bare på deres hjemmeside med dankort. Så har man også support fra dem hvis den skulle blive stjålet hvor de kan finde den via UHF og noget, så den kan findes steder uden GPS signal (container osv)

  • #14   19. jun 2011 hvad koster sådan et abonnement om året og er det fælles for alle

  • #15   19. jun 2011 Jeg gir kun for forbrug og det ikke ret meget. Men læs lidt på deres side.

  • #16   19. jun 2011 nytter ikke noget, nogle har, en sender der, der ødelægger alt signal til gps en, , og du vil ikke ku spore den, , den bruges når der stjæles de helt dyre biler. mvh hc

  • #17   19. jun 2011 Sky eye smiley

    Virker rigtig godt. Er meget tilfreds med min, og så kan man samtidigt bagefter følge ens ture på nettet.

    (link fjernet)
    De har en dummy bruger på siden, så man kan logge ind, og se hvordan det hele virker.


Kommentér på:
GPS Tracker hvilken? erfaringer? virker de?

Annonce