1.133 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
GS500? dør ved træk GS500? dør ved træk
nå men nu fik jeg sat knast rrigtigt (for dem der deltog i mit emne igår)
nå men nu når jeg skal sætte igang kræver den en go del omdr da hvis den går under 4000omr så ligesom "hakker" den.
når men køre og skal vende. så slipper gassen, giver mellem gas. og stopper så dør den nogle gange.
samt køre men, trækker kobling, slipper gas, dør den.
den går fint i tomgang ved 1700omdr.
derudover har jeg bemærket en svag pibelyd fra den ene karb.
så tror den er utæt et eller andet sted.
hvad vil i skyde på jeg ska kig efter?
PS. tjekker karb igennem omlidt.
0 synes godt om
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 572
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
ventilspillerumne er i de mål de skal være.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
og så bliver karberne tjekket igennem. og finder jeg ik noget overvjer jeg en ultralydsrens til karberne. så de er helt clean.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
men det den gør nu er den står fint i tomgang. og hvi man bar hiver gassen (giver hurtigt bund)
så kan den gøre 3 ting.
enten kommer der et knald i karberne og så tager den omdr.
dør den
ellers går den meget ujævnt, falder i omdr. men dør ik. den kan liiii holde sig i live.
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
men det er helt sikkert dine karburatorer der er lortet til.
apr 2011
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 338
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
og det hjalp 0
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
apr 2011
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 338
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
men vis du lige fik dæmpet den laser potte så man rent faktisk kunne høre motoren så var det noget nemmere
og dine tændrør kan også sagtens have taget skade af den forkerte knast timing
og du skriver du er under uddannelse til knallert /mc mekaniker hvor har du læreplads om man må spørge ?
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
ja det godt og vide, men har absoulut intet med emnet og gøre.
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 572
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
du er ikke nem og hjælpe når du sige intet fejler noget det var jo det samme med knast timiningen den blev du jo også ved med at sige var rigtig selv om at den jo var forkert
hvorfor spørg du overhoved når du tydeligvis selv ved bedst ?
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
ja. der er komtestet til 10 bar på begge cyl
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 101 MC-er: 15 Emner: 138 Svar: 707
den var også rigtig ifølge værkstedsmanualen.
de havde bar glemt og skrive knast timingen ku tælles 1 før istedet for 1 efter.
GS500? dør ved træk