779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Olieprop med temp. til ZZR 1100 Olieprop med temp. til ZZR 1100

Hey : )

Jeg vil rigtig gerne have en olieprop med temperatur måler, men kan ikke finde en som passer til min. Er her nogen som ved om den evt. passer fra en GPZ1000 eller ZRX1200 eller lign?

Ved godt Louis har en som passer, men foretrækker at støtte en dansk forhandler : )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olieprop med temp. til ZZR 1100
  • #3   8. aug 2011 Peter fra Thisted : )

jeg er helt enig med dig... sådanne nogle småting kan man da købe på dansk jord.......
    der er sgu ikke noget at sige til, at alle dk forhandler lukker, når alle køber alt på nettet....

der med sagt..... at jeg selv godt kan finde på at købe på nettet, men ikke små ting..vil da støtte dk forhandler også...

mvh

• #4   8. aug 2011 Hvorfor helv... er der ikke bare en dansk forhandler - der i det mindste bare prøver at efterligne denne "dødbringende net - udland handel" ?
    Moms diff. ml. DK og D udgør 6 % men prøv blot at sammenligne priser over en bred kam... uden større vanskeligheder findes let diff. på op til 50 % og mer' - og det ligner mer' en ubegribelig grådighed de danske forhandlere betaler dyrt for - tror de vi er idioter !?
    At ikke bare en har startet deres mc eller bil af de "stakkels" danske forhandlere, og taget turen til en af de tre store i tyskland, for at indgå aftale om at åbne en Franchise etc. her i DK overgår min fantasi.
    Hvormeget mon Karla - HG Flensborg napper af den samlede danske handel med personligt grej og bling bling til mc'en...? mon det sniger sig op mod et lille tocifret tal i % mon ? Jeg har endnu tilgode at besøge Louis i Hamborg uden der er andre danskere der..hvorfor mon folk kører min. en tur på + 350 km
    Service og priser ! to ting der er ligeså sjældne hos en dansk MC / grej handler, som to sammenhængende dage uden regn i DK !

• #6   8. aug 2011 gør vi ikke det... ?

mvh

• #7   8. aug 2011 Jeg har købt olietemp.måler og meget andet hos Louis. Har ligeledes købt en Schuberth C3 hjelm. Da jeg modtog den, var den for lille og jeg returnerede den - det kostede mig omkring 150 kr. i forsendelse. Stor var min overraskelse, da jeg ca. 1 uge senere fik min C3 i rigtig størrelse - og med en bekræftelse på, at der var 20 euro på vej til min konto - til dækning af min forsendelsesudgift - det kalder jeg service. Det er åbenbart helt normalt procedure for Louis - de betaler ved ombyt.
    Se så og få bestilt den olietempmåler - og du bliver overrasket over, at du på din kawa skal køre omkring 20 km, før olietemperaturen er oppe på driftstemp. Efter 10 km viser min pt. 40 grader og efter 20 km er den på driftstemp 60 grader

Link til Louis:
    http://www.louis.de/_30bb5ec737ad1b373e499db24f00ae3c22/index.php#artikelliste

• #8   8. aug 2011 10034308 MD-OELTEMPERATURANZEIGER
    KAWASAKI/HONDA DIVERSE KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J)
    KAWASAKI Z 1000 R (KZT00J-R)
    KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A)
    KAWASAKI Z 1000 Z1-R (Z1F-B)
    KAWASAKI ZRX 1100 (ZRT10C)
    KAWASAKI ZEPHYR 1100 (ZR1100B)
    KAWASAKI ZEPHYR 1100 (ZRT10A)
    KAWASAKI ZRX 1200 S/R (ZRT20A)
    Sofort
    Restposten
    29,95 (34,95)

• #9   8. aug 2011 lav en selv, det er meget nemmere og så støtter du jo dig selv

Kommentér på:
Olieprop med temp. til ZZR 1100

Annonce