{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  gps til mc
  • #1   6. nov 2011 Og så med BT, hvis du skal kunne høre den i dit com...

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #2   6. nov 2011 Hvis du skal ha' en som tåler regn/vand/fugt, så kan du f.eks. gå efter Garmin eller TomTom's Urban Rider. Sidstnævnte er billigst. Jeg har ikke noget dårligt at sige om Garmin - har prøvet "dem" ved flere lejligheder - men har dog selv valgt at bruge TomTom's Rider. De første Rider's havde en skod-kobling som ofte var årsag til driftsproblemer. Sidste og nyeste model har løst det problem. Urban Rider findes i to udgaver - og du kan snildt klare dig med "ikke pro udgaven" og tilkøbe dig en aktiv 12V holder efterfølgende (hvilket ikke følger med). Du kan bruge BT på alle tænkelige måder. Groft sagt er der lidt prisforskel... lidt designforskel... og lidt betjeningsforskel.... i sidste instans er de begge jo... en GPS som får dig frem til destinationen på en afslappende måde! smiley

  • #4   6. nov 2011 jeg har en Garmin 550 på min og jeg mener den er beder end 660 da den har nemmere ved at koble op på tlf og så op i hjælmen
    Jeg har rodet meget med en 660 men det virker ikke som det skal Og det er samme system vi har i hjelmene


  • #5   6. nov 2011 Garmin 660 står på min ønskeseddel i år ( igen i år ) og mon ikke jeg selv køber den hvis nu ikke familien synes de skal give mig én. Jeg har altid godt kunnet lide Garmin intuitive brugerflade som er super nemt selv for førstegangsbrugere. At Garmin så har kundeservice på højeste plan gør kun valgte endnu nemmere.

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #6   6. nov 2011 Hvis et produkt virker optimalt, så er der vel ingen grund til kundeservice? smiley

  • #8   6. nov 2011 Nu er jeg godtnok cyklist så jeg har af mange årsager investeret i en garmin edge 800. den holder strøm op til 24 timer tror jeg det er. dvs. den er trådløs.

    Den er vidst også beregnet til mc. dog er prisen ret høj: ca. 2500-3000 kr. men den kan bruges til absolut alt!


  • #9   7. nov 2011 Jeg indtaster bare adressen i min mobil, så sørger google for at jeg når frem da en venlig dame fortæller hvad vej jeg skal. kræver dog man har bluetooth headset..

    Denne løsning virker fint man kan bare ikke ændre noget imens at man kører (den smider nu også musik op i hjelmen) så hvis du har en android mobil er en gps ikke 100% nødvendig, jeg har ingen planer om at smide penge efter en, udenlands kan man bare hente kortene hjemmefra og smide på den, koster også gratis...

    Og husk at på mc kører man ikke forkert, man tager bare en omvej for at nyde naturen.. ;c)


  • #10   7. nov 2011 Garmins gpsmap 60csx har dør til dør navi, og kan hvis man er heldig findes brugt til en fornuftig pris.

    62 serien er nyere og derfor med en højere pris, men vist også større skærm.

    Begge serier betjenes vis knapper, så ingen besvær med hansker. Og så køre de på 2 stk AA batterier, så man er fri for et trække 12v på cyklen. Jeg har selv haft en 60csx, som jeg var rigtig glad for smiley

    https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=143&fKeys=FILTER_SERIES_60&locale=da_DK


  • #11   7. nov 2011 Har selv prøvet løsningen med en vandafvisende taske og alm. bil gps.
    Det har jeg ikke særlige gode erfaringer med, den er meget svær at betjene gennem det plastic der er på oversiden, skærmen er umulig at se i bare lidt sollys, den vinkel du kigger på skærmen på skal være 100% korrekt ellers ser du bare noget genskind. Stemme vejledningen er ikke brugbar da tasken dæmper.
    Kørte selv 300 km. med GPS i regnvejr - GPS'en overlevede men den drev af fugt.


Kommentér på:
gps til mc

Annonce