{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sænknings-sæt til savage
  • #2   16. nov 2011 ok -tak smiley

  • #3   17. nov 2011 Den bliver helt sikkert kortere, hårdere, så med dine ben taget i betragtning kan du vurderer om dine knæ skal rage over tanken :oP

    Dernæst kommer den til at styre dårligere og ja, hvor fedt er det kun at kunne sidde 2 på den og styre ringere?


  • #4   17. nov 2011 Jeg har nu "sænket " et par choppere uden at mærke nogen forskeld på kører enskaberne.. det er jo ikke en racer så svingene bliver ikke taget med knæet i vejen så jeg vil sige go for it:-) men det er koregt den bliver en del stivere og det kan maærkes når man rammer et hul i vejen eller vejbump. men hva sådan er det jo.... er jo overbevist om at dem der har lavet cyklen har lagt mange timer i at få den til at blive så god som muligt fra fabrikken
    mvh
    Jan


  • #5   17. nov 2011 Min har jeg sænket i bagstøddæmperne. køreegenskaberne er ikke blevet ringere, slet ikke, den føles ikke som en blød gyngehest i hurtige sving mere, så det kan altså laves så den ikke styrer og kører ringere. (hvordan havde du din sænket kjøller siden din styrede dårligere?)
    Lidt af komforten er selvf. væk da den er blevet lidt stivere, men 2 personer kan den sagtens ta´ stadig uden problemer, flere end 2 personer kan den ikke smiley
    At du sænker den i bagenden vil heller ikke ændre geometrien så du kommer til at side med dine knæ over tanken, medmindre du kører med dine føder på bagfodhvilerne og sidder på bagsædet.
    Anyway, jeg tror faktisk din bedste chance for at finde kortere støddæmpere er ebay.de, medmindre du selvf. kan lave dem, eller finde en den kan.




  • #6   17. nov 2011 At sænke den betyder IKKE en skid for dens køreregenskaber. du mister dog frihøjde og den bliver stiver.
    Men som Lars M siger: Manger af de Japanske Chopper er nogle være gyngeheste i dens affjedring.

    sæt et par korter dæmpere på bar til. 3 cm skulle være nok vil JEG mene.
    Så smid en 15W i dens gaffelben. Bedre end det 10W der er i nu. De er tit for bløde.



  • #7   17. nov 2011 Og man kan købe dæmpere - nye på mål. i forskellige look. :O)


  • #8   17. nov 2011 Fenris: har du et link hvor man kan bestille?

Kommentér på:
sænknings-sæt til savage

Annonce