{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning
  • #1   27. dec 2011 Link lige udstødningen..

Det er bare et slip on ikke? Så er det bare 3-4 skruer og en halv time.

• #2   27. dec 2011 Har haft et sæt på en Aprilia, rigtig god tilpasning og fin kvalitet ikke noget at udsætte på dem, iøvrigt nogle flinke fyre der ovre.

• #3   27. dec 2011 jeg havde en på min gsxr 750 k7... der er ingen ben i at montere den.. og en halv time er nok ikke helt ved siden af.. smiley

og den ser skide godt ud...

og til det negative.. det er ikke en potte der er særlig go kvalitet... kørte godt 5000 km med min før den skulle ha et ordentligt aftersyn...

2 popnitter var faldet ud, ulden var stort set væk... og så var den begyndt at ruste.. smiley

og så er der pænt meget lyd i den.. smiley

og til en pris på over 6000 kr havde jeg sq forventet mig noget mere af den..

• #4   27. dec 2011 Nicky tror du ikke bare at du har været uheldig eller kender du andre som har haft ligende problem, for hvis du har ret i at ulden er brændt væk og popnitterne er faldet af ved 5ooo km så er jeg ikke sikker på at jeg vil investere så mange penge i dem.De lyder ellers godt og jeg synes at de klæder cyklen rigtig godt.Hør selv http://www.youtube.com/watch?v=M5pDdwPI5H4

• #5   27. dec 2011 det kan godt være jeg har været uheldig... (håber det faktisk) men har også en kammerat der har en siddende, og den trænger til en ny gang maling..

Men ærligt så skal jeg også selv ha en på, også derfor mine egne "guldhorn" er til salg...

men jeg køber dog kun afdækningen og så laver jeg potten selv..

• #6   28. dec 2011 Ok tak for dit indput.Jeg tænker lige over det.Mvh Ken

Kommentér på:
udstødning

Annonce