Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  intercom ,, samtale anlæg
  • #1   8. jan 2012 Bedst er interphonde F4... Men ikke biligst

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   8. jan 2012 Interphone F3 Twin Pack - bedste af *mange* jeg har prøvet!
    (gældende for driver & co-driver)

Hvis du vil ofre lidt mere og samtidig være "sikret" i forhold til samtale med andre kørere, så vælg Interphone F5 Conference Twin Pack. Så kan I være op til 6. prs. i samme BT gruppe. Virker *meget* overbevisende!

Alternativt kan kombinationen af F3/F4 også udvides via TRIBE (VHF) - hvilket kan have sine fordele mht. længere rækkeevne.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#5   8. jan 2012 Thomas (Ribe) R: Det er ikke mange penge den koster, men er også derefter... ringe lyd og kobler ofte væk/ud...

• #7   9. jan 2012 jeg køre med et fra thansen til 695 kr , det spiller bare. super sammen med iphone til afspilning af musik(radio) samt navigation

• #8   9. jan 2012 ups prisen er pr hjelm

• #9   9. jan 2012 Interphone er rigtig godt - kører man mange ture kan det godt betale sig at smide pengene der.

Jeg skal selv have et sæt til næste langtur....

( Skotland 1 juli - reklame til tur da vi mangler deltagere smiley )

• #10   9. jan 2012 Jeg har også undersøgt markedet grundigt da jeg selv skal have et sæt, og jeg er sikker på at Interphone F5 er det bedste. Gode muligheder for tilslutninger.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#11   9. jan 2012 Cardo - som er kendt for "tilbehør" for TomTom Rider, er også en mulighed - ligeså laver Cardo jo Intercom til Schuberth (SRC).

Både Midland såvel SENA laver gode produkter - specielt SENA som var de første med flere blåtand-koblinger i én gruppe. Dog er dette overgået af Interphone F5, hvor der er tale om en duplex-løsning i op til 4-5 personer (hvis flere deltager falder kvaliteten). Jeg vil dog til stadighed hævde, at blåtand-duplex-grupper stadig er noget møg... det er alt for komplekst at pille med undervejs på turen, og der er så mange procedure for at koble ind i gruppen og og og... Hvis man er mange der ønsker at tale sammen, så er bedste løsning til enhver tid at gå VHF-vejen. F.eks. via TRIBE, hvor man så ikke har duplex (kun én der taler ad gangen), men til gengæld har du rækkevidde der længe overgår det vildeste blåtand!

Kommentér på:
intercom ,, samtale anlæg

Annonce