Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intercom / samtale anæg
  • #1   16. jun 2008 Min kammerat og jeg har begge købt en interphone og det spiller fint. Vi bruger det til at sludre når vi triller rundt og det passer når de siger at man kan holde kontakt indenfor 500 meter. En anden cool ting ved den er jo at man ka ta mobilen bare ved at sige hallo når den ringer. Jeg vil så sige at det kræver en utrolig støjsvag hjelm at tale sammen over 120-130 selvom det påståes i manualen at man kan kommunikere op til 180. Et super produkt ellers og koster ca. 1700kr per styk.

BC

• #2   16. jun 2008 Jeg tager motorcyklen for at få fred, nyde naturen, og slippe for irriterende telefoner....

Per

• #3   16. jun 2008 interphone.. det er noget der virker... så det kan anbefales.. har ikke haft de store problemer med det..

• monica h
    monica h Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #4   16. jun 2008 Ja Interphone som også nævnt af andre! Har netop prøvekørt det i weekenden på en tur fra sjælland til jylland, det fungerer fint, bare ikke ved højere hastighed end 120 stykker! Gav 1600 kr pr. stk. Du kan også sætte GPS til!

• flemming b
    flemming b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   17. jun 2008 Tak for de hurtige besvarelser, vi havde faktisk kig på interphone, men en ting er hvad der bliver skrevet, en anden er hvordan det fungere i det virkelige liv.

Vi er blevet en del klogere.... tak.

Kommentér på:
Intercom / samtale anæg

Annonce