1.784 visninger
|
Oprettet:
sv650s får ikke benzin {{forumTopicSubject}}
hej allesammen jeg har mig en suzuki sv650s fra 2000 af og den får ikke benzin ned selvom jeg har stået op humpet på startern o 10min er mine tændrør knas tøre så hvad kunne det være siden den ikke får benzin ned
-men takker mange på forhånd for svar
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 26 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 14 Svar: 140
Jeg havde startet med at kontrollere, at der kommer benzin ud af din benzinhane når du åbner for denne (husk lige en beholder til at opsamle benzinen i).
Test da efterfølgende om der kommer benzin ned i karburatoren (i bunden af karburatoren sidder der en skrue der åbner/lukker for benzinen.. Når du skruer denne skrue ud, så skulle der meget gerne løbe benzin ud af slangen der også er monteret i bunden af karburatoren (husk at lukke for benzinhanen på tanken for ellers kan benzinen løbe LÆNGE
Hvis der IKKE kommer benzin ud af slangen i bunden af arburatoren??
- så har du højst sandsynligt en svømmer inde i karburatoren der har sat sig fast. (det mindste skidt stopper det hele til). Så hvis der ikke kommer benzin ud af, må du igang med at rense din karburator (her er trykluft eller et ultralydsbad en god ting).
Mvh Alex
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
Dette gøres ved at åbne tankdæksel og kigge ned i tanken. Er der mørkt må du IKKE bruge en lighter for at få lys
Tjek der er ikke er vaccum i tanken:
Dette er gjort ved overstående
Tjek benzinanen:
Hvis cyklen har en benzinhane kan den stå på off.
Tjek der ikke er knæk på benzin slangen:
Følg slangen fra tanken og ned til kabunaderne. Er der knæk kommer der ingen benz igennem
Er overstående i orden kan det være et stoppet benzinfilter/slange eller død benzinpumpe (evt sikring til denne?). Jeg mener det sidder inde i tanken. Det stopper typisk til hvis man har haft tanken af eller væltet cyklen, da skidt fra bunden at tanken så hvirvles op.
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.067
En anden mulighed er at den vacum styrede benzinhane ikke åbner.
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 235
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 9
sv650s får ikke benzin