4.655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Brembo - bremseklodser. Kvali-varer eller crap? Brembo - bremseklodser. Kvali-varer eller crap?

Hey Bikers.

Er der nogle af jer der har erfaringer med brembo-bremseklodser?
Jeg står og er ved at købe nogle nye klodser til min Suzuki RF600R.

Så ville jeg høre om Brembo er et godt mærke? og om de er 2x32euro værd for sådan et sæt.

Alternativet er nogle af mærket Saito? Nogle der har kommentar til det mærke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brembo - bremseklodser. Kvali-varer eller crap?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   5. mar 2012 Jeg havde et sæt brembo som rustede fast til mine skiver og ødelagde dem - bare fordi cyklen stod parkeret i regnvejr. Jeg har aldrig oplevet det med nogle af de andre mærker klodser jeg har brugt før eller siden. Brembo afviste at der var fejl på dem, og de dækkede derfor heller ikke et sæt nye skiver. Det var sintermetal klodser...

• #2   5. mar 2012 bremo er toppen inden for bremse grej. men om de er pengene værd på en rfér , tjaaa det er jeg ikke så sikker på smiley

• #3   5. mar 2012 Altså umiddelbart laver brembo høj kvalitets bremsedele, både standard og highperformance bremser til biler, men jeg må tilstå at mht mc ved jeg det ikke, men kan virkelig ikke forestille mig andet end at det er super kvalitet.

• #4   5. mar 2012 Brembo er cremen inden for bremsedele, så dem ville jeg til enhver tid vælge, har altid brugt dem, og ingen problemer haft. Man må aldrig spare på kvaliteten på bremsedele.

• #5   5. mar 2012 jeg fik altid Brembo på min BMW. Ved et service fik jeg nogen "lige så gode" (noget japansk klingende navn). De hylede og skreg og ville ikke rigtig slippe. Ifølge pakken var de netop til min maskine. Men de måtte files lidt til før de opførte sig normalt.

• #6   5. mar 2012 til 2x32euro så gad jeg ikke at bruge pengene på det, har kørt med EBC og SBS, de virker udmærket, eneste forskel jeg kan "mærke" er at EBC bliver hurtigere slidt.

• #7   5. mar 2012 Brembo plejer at vinde div tests + mange af de de dyre mærker inden for bil/mc (porsche, ducati, ferrari, mv agusta, mercedes etc.) bruger Brembo bremser og klodser på deres topmodeller, så kan du jo selv gætte dig til resten... smiley

• #8   5. mar 2012 Støt de danske forhandlere. til 32euro pr. side spare du ikk noget. SBS er rigtig gode bremseklodser.

Mvh

Jesper

• #9   5. mar 2012 Jeg har hørt i krogene, at SBS er underleverandør af nogle af Brembo's bremseklodser. Men om det er sandt ved jeg ikke.

Men kan varmt anbefale SBS som alternativ til Brembo. De virker og dansk er dejligt, hehe.

• #10   5. mar 2012 jeg har prøvet både brembo sbs lucas de er bedst i den rækkefølge

men forskellen imellem brembo og sbs var minimalt til det brug jeg havde (instruktør på bremse undvige kursus)

sbs var billigere og svinede mindre

• #11   5. mar 2012 SBS vil til enhver tid overgå de andre også i pasningerne til styret osv. har førhen prøvet brembo`s og syntea bidet var uens og pasningen skulle files en anelse førend klodserne kunne arbejde frit smiley

Kommentér på:
Brembo - bremseklodser. Kvali-varer eller crap?

Annonce