736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvorfor bytte en potte ud med to ? Hvorfor bytte en potte ud med to ?

Flere biler sætter dobbeltpotte på, en til hver side, men hvad hjælper det? rent udseende ?

Og hvordan hvis man gjorde det på en mc?

Hvis en mc er født med en potte og folk sætter en potte på hver side hvad hjælper det ?

Spørgsmålet er vel om det bare er ren udseende ?

Den mister vel også lidt effekt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor bytte en potte ud med to ?
  • #1   8. mar 2012 Det er noteret smiley

• #2   8. mar 2012 Lyden ændrer sig også. På mc`er som f.eks min, Blackbird, Busa mm. som er født med 2 potter ændrer lyden sig en del hvis man vælger 4/1 udstødning istedet for 4/2 også selvom potterne er de samme. Lyden med 2 potter bliver noget dybere.. Men aner ikk om det samme gør sig gældende på biler med større motorer at det er for at minimere støj. På mindre motorer er det helt klart kun show off

• #3   8. mar 2012 Nogle gange er det ene rør bare sant på som pynt, eller lige svejst på potten smiley

• #4   8. mar 2012 Hvis man er ordenligt opdraget hjemmefra , skal der være en stor udstødning eller en dobbelt

det siger min svigersøn , hans bil larmer så man næsten ikke kan side i den

• #5   8. mar 2012 Jan: så du siger jeg skal have to små potter istedet for en lille på cyklen he he

• #6   8. mar 2012 Jan jeg var ikke klar over at din datter havde lov at ha kærester, hvad er der sket er du løbet tør for hagl til bøssen???

• #7   9. mar 2012 Hvis man tænker ud fra tunings princippet med at ha en bananmanifold, for at give mindre turbulens i udstødningen, så må det egentlig være fordelagtig at ha 2 potter med 2 cylinders afgang i hver. Men ja på en bil har det vidst ikke det store effekt, da det ekstra rør, tit og ofte bare er svejset på til pynt.
    Så på bilen vil jeg mene at det udelukkende er udseende.

Kommentér på:
Hvorfor bytte en potte ud med to ?

Annonce