7.375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Pulverlakering nær aalborg? Og ca pris? Pulverlakering nær aalborg? Og ca pris?

Jeg går med planer om at få pulverlakeret min fælge på min VFR sorte. Snakkede med min mekker i dag. Skal have ham til at skifte dæk + nogle andre ting, om en uges tid, og i den forbindelse, kan jeg jo lige så godt få malet fælgene, når de alligevel skal af. Han har sagt at han godt kan aflevere og hente dem, hvis der er nogen der pulverlakerer i Aalborg.

Jeg er ikke hjemme hele ugen, hvis den skal til rep, så jeg har ikke selv mulighed for at transportere fælgene, så vil høre om i kender nogen steder man kan få ting pulverlakeret i eller omkring Aalborg?

Hvad tror i øvrigt det koster?

Og hvor lang tid tager det om at hærde, så mekkeren kan komme til at putte dæk på?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulverlakering nær aalborg? Og ca pris?
  • #1   21. mar 2012 Hej.
    Når du skal have dem pulverlakeret er der nogle ting du kan skal være OBS på.
    1. Alle lejer skal skiftes
    2. Den skal ud før fælgen males og hullerne samt skrue huller skal dækkes til. Dette skal gøres med gummi propper eller skruer. Maler tape smelter i ovnen.
    3. De skal glasblæses.

Når det så er sagt og man har lavet sit forarbejde i orden først så tager det ikke lang tid. Mange gange gør han det fra dag til dag. Det er forarbejdet der tager tid.

Alt mit er blevet malet hos Aalykke i Aalborg på håndværkere vej. Han hedder Knud Erik hvis jeg husker rigtigt. Skal lige se om jeg ikke har et nummer på han.

For mit malerarbjde som bestod af hel stel, bagsvingeren fælge og div småting kom jeg af med 900 kr på kvitering. Dette er jo ikke dyrt men glasblæsningen og køb af nye lejer er det lidt mere dyre ting.

Du er mere en velkommen til at kontakte mig igen hvis du har andre spørgsmål.

Mvh. Martin Høj

• #2   21. mar 2012 Jeg ville nok vælge almindelig autolak, hvis pulver ikke er gjordt perfekt risikerer du at det springer af i flager ved stenslag, og pulverlak er ikke til at rense af uden at putte emnet i syrebad (Danstrip i Silkeborg), almindelig autolak er nemmere og holder lige så godt, hvis ikke bedre.

• #3   21. mar 2012 Tusind tak for de uddybende svar!

Hoejer:
    Kan de også glasblæse og ordne det andet forarbejde for én? Lejerne kommer min mekaniker selvfølgelig til at stå for.. Hvis ikke - hvor kan man så få glas/sandblæst?

Haekle:
    Det er meget modsat af hvad jeg har fået at vide alle steder jeg har spurgt. Hvad jeg har fået at vide er pulverlakering klart det der holder bedst - særligt mht stenslag og den slags. Og så skulle det også være det letteste og billigste. Eneste ulempe jeg har hørt om er at det ikke bliver 100 % glat, ligesom autolakering.. Mht rengøring er jeg på bar bund..

• #4   21. mar 2012 Silas:
    Ja det funger bare. Mit er meget glat og ser rigtigt flot ud

Nej de kan ikke sandblæse. Det skal du have gjort et andet sket. Hvor henne ved jeg ikke. Prøv og søg på google.dk

• #5   22. mar 2012 Okay, tak for hjælpen smiley

• #6   22. mar 2012 Ved du om det her har nogen betydning om man vælger glasblæsning eller sandblæsning?

• #8   22. mar 2012 Claus:
    Tak for info. Det er sgu ikke helt billigt, skal jeg love for..

• #10   22. mar 2012 Ja.

Kommentér på:
Pulverlakering nær aalborg? Og ca pris?

Annonce