Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvide fælge
  • #1   27. maj 2008 Overvej det lige igen. De er næsten ikke til at holde. Jeg regner selv med, at få mine lakket sort til vinter - pga. rengøringen.

Jakob

• #2   27. maj 2008 Kan Nanocover ikke klare jobbet??

• #4   27. maj 2008 Jeg har haft lidt problemer med min tidligere kædespray, at den svinede for meget. Det var forholdvis let nok at fjerne, eks. motorrens på spray.

Og det er jo også hyggeligt nok at gå og pudse/pleje på ens motorcykel, så det irritere mig slet ikke.

• #5   27. maj 2008 Det ser fedt ud, der er intet i verden der er mere kedelig end sorte fælge

• #6   27. maj 2008 Hej Jan L

Du kan få dine fælge pulverlakeret ved Brønderslev Industrilakering http://www.bi-lak.dk/ , jeg har fået lavet fælge deroppe og det koster ca. 500 kr. for to fælge inkl. glasblæsning. (du skal snakke med Launy, det er ham der ejer det).
    Selv gav jeg 300,- for, at få afmonteret og genmonteret dæk. Så du burde kunne holde dig indenfor 1000 - 1500 kr.
    Kan se du bor i Aalborg, tror du bor lige i nærhenden af mig, så du siger bare til hvis du har brug for hjælp til afmontering eller sådan.

Mvh Bjørn (Øgadekvarteret)

• #7   27. maj 2008 Kør med en god kædespray, så er det intet problem at holde fælgene rene. Du vasker vel også din mc et par gange om måneden ikke...?

Maxima Chain Wax er godt, og sviner ikke. Jeg har købt mit hos CVP i Horsens, som gerne sender det til dig.

• #8   27. maj 2008 Bjørn. tak for info... Jeg tager lige fat i ham når sæsonen er ovre, vil først gøre det når den kommer i vinterhi.

Jeg bruger pt Castrol Chain Wax, det sviner ikke....

Kommentér på:
Hvide fælge

Annonce