{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

Christoffer W
Christoffer W
Tilmeldt:
13. mar 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Problemer med gearskifte {{forumTopicSubject}}

Jeg oplever et lille problemmed min ellers dejlige yamaha fzs 600 fra '99.

Problemet består i, at det ind imellem er svært at skifte fra 2. til 3. gear. Det er ikke sådan at gearpedalen "sidder fast", men man kan bare ikke skubbe den op i 3. gear.
Det er specielt ved relativ hurtig acceleration, at problemet opstår. Hvis jeg så slipper koblingen og gassen helt, så er det bagefter nemt at skifte.

Jeg troede først at det var koblingskablet der er problemet, men jeg har strammet og der er kun minimal frigang. Men det har tydeligvis ikke løst problemet.

Giver det mening, det jeg skriver?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med gearskifte
Kommentér på:
Problemer med gearskifte

Annonce