{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Ingen bakkeåbning - mc død lige nu {{forumTopicSubject}}

Jeg holder netop nu på en mark nær provins Kbh.
Venter på at blive samlet op og kørt hjem!

Skulle køre fra arbejde ind til Bakken men motorcyklen vil bare ikke starte! Får fat i nogle kabler og får så gang i skidtet triller nogle meter og stille den og så går den ud igen.

Dette gentager sig et par gange før jeg opgiver!

Nu jeg alligevel sidder her! Er der så nogle forslag?
Det er en gsxr 750 98 (sprøjt)

Kan det bare være fordi batt er dødt?( jeg tænker bare den så burde kunne holde sig igang når den først starter)
Nb. Få flabede kommentarer da humøret er lidt lavt pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen bakkeåbning - mc død lige nu
  • #1   29. mar 2012 Benzin pumpe? Kan du høre den køre når du sætter tænding på?


  • #2   29. mar 2012 Måske din generator.

  • #3   29. mar 2012 Er der lys på svinet eller er den helt død for strøm?

  • #4   29. mar 2012 batteriet faldet sammen .

  • #5   29. mar 2012 nogle F1 fejl? i display

  • #6   29. mar 2012 Hvis batteriet er færdigt, kan det ikk holde strøm nok til at drive indsprøjtningen

  • #7   29. mar 2012 Hva sker der hvis du bliver ved med at lade på den mens den står og går?

  • #8   29. mar 2012 Helt død ved nøgle drej!

    Efter at være kommet hjem med udyret tror jeg at batt er blevet tappet måske grundet positionslys, og så når jeg har startet hende har der simpelthen ikke været nok spænding på til at holde den i live! Finder det dog mærkeligt, da jeg med min gamle mc kunne løbe den igang og så køre uden at have spænding på batt men måske er det grundet indsprøjtningen den har behov for mere strøm end den selv kan generere På helt fladt batteri.

    Jeg prøver at lade batt i nat og så må jeg se om den er klar imorgen så må jeg lave min egen lille bakkeåbningsfest!!!!!



  • #9   29. mar 2012 Hej Magnus

    Sgu surt show med sådan en omgang første gang du skal på bakken med den nye ged smiley
    Jeg må tilstå jeg havde sgu lidt ondt af dig, da vi talte sammen tidligere.

    Jeg tror du har fat i det rigtige hvis den er død pga. pos. lys. For hvis den er HELT død, så kan den ikke lave strøm nok til indsprøjtningsdysserne, pumpen og spolerne, og så dør den så snart du giver lidt gas, da den enten drukner fordi der ikke er gnist nok til at antænde, eller den simpelthen ikke får benzin nok. Det passer fint med de symptomer du beskrev for mig i tlf.

    Anyway. Hvis ikke det hjælper at lade på den, så start med et frisk batteri, for det gamle kan være faldet sammen efter det har været helt nede og vende.

    Held og lykke med det smiley




  • #10   30. mar 2012 for fejlsøgningens skyld, sæt et par starter kabler på fra bilen, og se om den så står odenligt, eller stadig går ud (under forudsætning af at det også var ved stilstand naturligvis!


  • #11   30. mar 2012 Dette skal ikke ses som en flabet kommentar, men blot en idé til næste år. Kør en hel del km i ugerne før Bakken åbner. Så når du og fange diverse små/store ting.
    Men det er sgu surt at gå i stå når man virkelig gerne vil et eller andet.


  • #12   30. mar 2012 Fejl fundet.

    Som nævn var batteriet blevet tappet(måske grundet positionslys). Da jeg satte kabler på startede den fint, men den kunne ikke generere nok strøm til at køre. Jeg ladte batteriet op og så virkede hun som hun plejer. Jeg er stadig lidt grøn med denne mc, så de problemmer jeg støder ind i lære jeg vel af.

    Jeg havde kørt en uge op til bakkedagen - men måske rigtig man lige skulle have taget et par uger inden. Men de ville ikke rykke bakkeåbingen til midt maj for mig, hvilket jeg jo ikke forstår.

    Jeg ringer ind og høre om ikke vi kan lave en bakkeåbning mere i juni, der vil sikkert også komme flere smiley


Kommentér på:
Ingen bakkeåbning - mc død lige nu

Annonce