{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

sløv suzuki 750 r 2003 {{forumTopicSubject}}

Jeg har stadigvæk problemer med trækkraften på min Suki 750r .jeg kan fyre den af i 1 gear op i 2 gear uden at den så meget som prøver på at løfte forhjulet.det er en bane mc med standard 17-42 gearing.nye tændrør olie,filter og luft filter.nyrenset benzin filter .nyt benzin.tank har været tømt.indsprøjtnings rens er fyldt i tanken.motoren tager fint omdrejninger i tomgang ..op til 13500rpm.men manger moment og accelerration træk.kan dog vise ca 155km i 2 gear.nogle der har efaringer med denne model og dens yde evne. er den bare sådan eller hvad ?..troede at sådan en gixer 750r gik let på hjul i de første 2 gear.som det er nu har jeg svært ved at trække ud af sving og op ad langsider på diverse baner.den får klø af langt svagere maskiner som den er nu. ...HJÆLP


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sløv suzuki 750 r 2003
Kommentér på:
sløv suzuki 750 r 2003

Annonce