Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powerwrap
  • #1   19. aug 2012 Til en gade kværn er det stort det kun for udseendes skyld at det påføres.

• Matthias H
    Matthias H Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #2   19. aug 2012 Til din maskine vil det umilbare formål være at isolere varmen fra forrør, fordi du måske er generet af det. Ellers kan jeg ikke se formålet.

• #3   19. aug 2012 Jeg er lige med på en lytter - HVIS der skulle være nogen med erfaringer..!?
    (jeg over vejer det også til min gamle MC.. Men tænker om rørene så ikke ruster hurtigere når de pakkes ind på den måde..)

• #4   19. aug 2012 Jeg er med på at splejse om en rulde, skal nemlig ikke bruge så meget, køre en encylindret!

• #5   19. aug 2012 Jo rørene ruster hurtigt. Taler af erfaring.
    Men fedt kan det se ud hvis det passer til cyklens stil. Mere power skal du ikke regne med ;o)
    Brug rustfri bindetråd eller slangebånd til at fæstne enderne.

• #6   19. aug 2012 Førhen var det brugt på gamle usbiler for at flytte varmen ud af motorrummet, på motorcykler er det vist bare det rå look som folk godt kan lide,,,
    Hvis dine forrør er pæne ville jeg ikke gøre det.

• #7   19. aug 2012 lad være med at købe det for billigt mange firmaer ved ikke hva det er de sælger og hvis du ikke får det rigtige forvansles det til glas første gang dine forrør blir varme

men ja det er kun for syns skyld smiley i hvert fald derfor jeg har det på min Monster

• #8   19. aug 2012 havde nu heller ikke sat næse efter det sku gi nogen effekt smiley

Kommentér på:
powerwrap

Annonce